MR.duDe skrev:2593769Säljs ju inte i Sverige längre.
Jodå! Om man har de rätta kontakterna!
Annars tycker jag inte du ska ta risken. Men annars kan man väl packa in dem i ngt mycket tätt material så dem knapt syns när dem scanar väskan!
MR.duDe skrev:2593769Säljs ju inte i Sverige längre.
MR.duDe skrev:2595409Den här tråden fick ju en riktigt trevlig utgång
Dalan skrev:2594981Bara att skicka ett PM med fullständiga uppgifter så kommer ni kontaktas.
Skulle föredra om ni beställer flera askar så det mest kostar pengar för mig att skicka en eller två. Bild kommer här. Men de ser inte riktigt ut som på bilden, de är röda och ca 1cm grova och kanske 7cm långa.
hållundan skrev:2596323Hatar smällare.
Se till att städa upp er skit efter er, se till att ge fan i att spränga nåt som är mitt, se till att sätta öronmuffar på grannens hund!
Din golf lever farligt nu efter det utbrottet i denna eminenta tråd. Poff poff.hållundan skrev:2596323Hatar smällare.
Se till att städa upp er skit efter er, se till att ge fan i att spränga nåt som är mitt, se till att sätta öronmuffar på grannens hund!
Den står i ett garage, ingen vet var!Bus-Bo skrev:2596333Din golf lever farligt nu efter det utbrottet i denna eminenta tråd. Poff poff.
Jag vethållundan skrev:2596339Den står i ett garage, ingen vet var!
Dalan skrev:2595145Beställningarna rasar in. passa på att beställa innan det är för sent!
Snabb leverans till lågt pris.
zpeppy skrev:2596508Som sagt...de går inte att fixa smällare i större dimensioner kanske...?
Dalan skrev:2596518Nej, jag får inte tag i nå större än de här, tyvärr
Uppe i ca 50 lådor nu, fortsätt beställ nu
Jag personligen vill i alla fall ha minst fem lådor, ungefär vad skulle frakten bli på det? Sen är det säkert många av mina kompisar som vill ha dom ocksåDalan skrev:2596518Nej, jag får inte tag i nå större än de här, tyvärr
Uppe i ca 50 lådor nu, fortsätt beställ nu
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |