Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Kan man få en bekreftelse på att cashen har kåmmet fram te däjj då?Dalan skrev:2600796Jag beställer på onsdag, så sista dag för betalning är på tisdag, den som inte betalt innan dess blir utan smällare![]()
Kan man få en bekreftelse på att cashen har kåmmet fram te däjj då?Dalan skrev:2600796Jag beställer på onsdag, så sista dag för betalning är på tisdag, den som inte betalt innan dess blir utan smällare![]()
Farsans polae spränge av sig benet med det där.Starstriker skrev:2600070Klorex oxh socker..... Vi sprängde en bil med sånt i min glada ungdom. KLorex köper du i färgaffären eller där man köper trädgårdsgödsel.
Bus-Bo skrev:2600813Kan man få en bekreftelse på att cashen har kåmmet fram te däjj då?
Dalan skrev:2600831Jag sitter och ska skickar mail till alla som betalt och som inte betalt just nu.
Bobbo V skrev:2602372Jag har fortfarande inte fått någon bekräftelse på att du har fått mina pengar. Har du verkligen skickat ett mail till alla som har betalat?
Starstriker skrev:2603120Hehe. Vilken skön scam det här skulle kunna vara!
Glassen skrev:2596516Jag sitter på skolan
Ismannen skrev:2603639http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,928673,00.html
Och så här ska ni använda dom..
Dalan skrev:2602207Jag tar inga nya beställningar från och med NU!
Been there, Done that..chrilla skrev:2593827Bunta ihop dem och fäst dem runt midjan.
Dalan skrev:2608229Måste påminna om betalning senast imorgon tisdag. Det är fortfarande 8st som inte betalt sin beställning.
Flexbert: Är du snabb hinner du vara med. Skicka ett mail till laktargruppen@hotmail.com så fixar jag det.
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |