Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Kan man få en bekreftelse på att cashen har kåmmet fram te däjj då?Dalan skrev:2600796Jag beställer på onsdag, så sista dag för betalning är på tisdag, den som inte betalt innan dess blir utan smällare
Kan man få en bekreftelse på att cashen har kåmmet fram te däjj då?Dalan skrev:2600796Jag beställer på onsdag, så sista dag för betalning är på tisdag, den som inte betalt innan dess blir utan smällare
Farsans polae spränge av sig benet med det där.Starstriker skrev:2600070Klorex oxh socker..... Vi sprängde en bil med sånt i min glada ungdom. KLorex köper du i färgaffären eller där man köper trädgårdsgödsel.
Bus-Bo skrev:2600813Kan man få en bekreftelse på att cashen har kåmmet fram te däjj då?
Dalan skrev:2600831Jag sitter och ska skickar mail till alla som betalt och som inte betalt just nu.
Bobbo V skrev:2602372Jag har fortfarande inte fått någon bekräftelse på att du har fått mina pengar. Har du verkligen skickat ett mail till alla som har betalat?
Starstriker skrev:2603120Hehe. Vilken skön scam det här skulle kunna vara!
Glassen skrev:2596516Jag sitter på skolan
Ismannen skrev:2603639http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,928673,00.html
Och så här ska ni använda dom..
Dalan skrev:2602207Jag tar inga nya beställningar från och med NU!
Been there, Done that..chrilla skrev:2593827Bunta ihop dem och fäst dem runt midjan.
Dalan skrev:2608229Måste påminna om betalning senast imorgon tisdag. Det är fortfarande 8st som inte betalt sin beställning.
Flexbert: Är du snabb hinner du vara med. Skicka ett mail till laktargruppen@hotmail.com så fixar jag det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|