Lou siffer
officiellt lammkött
Dom är äkligt lätta att göra själv. Allt köps på färg/Mat -affärenjens__E skrev:2640935Du kan inte fixa lite roliga bengaler å sånt nångång?
Weei!
Dom är äkligt lätta att göra själv. Allt köps på färg/Mat -affärenjens__E skrev:2640935Du kan inte fixa lite roliga bengaler å sånt nångång?
Vad vill du ha? mer specifikt så kan jag se om jag kan göra nån, bengal med vit rök och gullåga? Simpel as hell men ändå.jens__E skrev:2641089Hur gör man sånna då? Vad behövs och hur mycket?
Fast det är nog säkrast å köpa riktiga.. dom där dalan länka såg ju skit fräna ut..
Vad är ett ungefär pris på en sånn?
Har dom nå mer roliga saker? Sålänge det blir rolig rök eller smäller så är jag på å köper
Man kan även smälta ihop det och innan det stelnar stoppa i ett tomtebloss.prulle skrev:2641134Vad vill du ha? mer specifikt så kan jag se om jag kan göra nån, bengal med vit rök och gullåga? Simpel as hell men ändå.
Hehe satt vid datorn exakt när det komDalan skrev:2640923Värst vad du var snabb att kolla mailen då
Hehe flashbacks från 8:an när kemiskåpet plundrades, efter som jag va "stjärnelev" så kunde det ju inte vara jagFreddola skrev:2641211Man kan även smälta ihop det och innan det stelnar stoppa i ett tomtebloss.
får dock inte vara för varmt då det finns risk att skiten tar eld
Vi stoppa en sån salpetersak i en gångtunnel och det gick inte se mer än 1 meter frammåt o 40 meter rökmål upp i luften
Hehe satt vid datorn exakt när det kom
Dalan skrev:2640923Värst vad du var snabb att kolla mailen då
Men det här var det absolut sista de hade i Italien, sen vet jag inte vad som händer, tydligen ska de bli förbjudna där också nu.
Jag köpte ett paket med 1000 tomtebloss. Gissa vad som händer om man binder ihop ca 200 tomtebloss och tänder på?
Filmen är mörk, och filmad med mobiltelefon, men ni kanske fattar effekten
http://www.youtube.com/watch?v=vkSr3N7NMa0
Jag kommer nog villja ha 10 paket till minst om det är bra drag i domBobbo V skrev:2641227Äntligen!!!
Vad är det du säger? Är det slut redan nu? annars tycker jag att vi gör en betsällning till innan det blir förbjudet där nere också!
Dalan skrev:2641298Det såldes slut på lagret i torsdags, sedan nyheten om ett smällarförbud spridit sig i ultrasleden runt om i europa Tyvärr hade jag inte nog med pengar för att ligga ute med vad som krävs för en beställning.
.
SPooKY skrev:2644584Någon måste skriva när dom provat sina, så att jag vågar fyra på en,
ser man när det är dags att kasta skiten eller ?
Fegapa, klart man kan kasta dem. Var det inte det de var till för?Pinky skrev:2644723Om det är som jag tror så kommer du bara se en fontänliknande grej sen smäller det . Jag kommer mao inte att tända dessa rackare i handen för att sen kasta iväg dom .
Skicka du till mig ?!?!?!!?!?!Dalan skrev:2644952De kan kastas, men har mellan 5-10 sekunder på sig, så det är lugnt
Alla är inte skickade än pga att jag inte kan bära med mig allting, det väger en del och tar lite plats Tar de sista imorgon.
Oddjob skrev:2645192Om det är samma som jag köpte på kreta så är dom inte större än ryssar.
inga monster med andra ord, men sen vet jag inte hur stora dom är som ni har beställt.
Hmm varför tror jag att jag hamna i b sorteringen...Dalan skrev:2644952De kan kastas, men har mellan 5-10 sekunder på sig, så det är lugnt
Alla är inte skickade än pga att jag inte kan bära med mig allting, det väger en del och tar lite plats Tar de sista imorgon.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|