Smällare

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Hihi:hihi
dsc00169jz3.jpg

dsc00170ew3.jpg

:)
Tog två småfilmer också med mobilen (tråkiga och mörka) nån som kan hosta? (om nån vill se vill säga :p)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Nisse Järnet skrev:
2648940 Hihi:hihi

:)
Tog två småfilmer också med mobilen (tråkiga och mörka) nån som kan hosta? (om nån vill se vill säga :p)
Berätta du med ord istället hur du tyckte dom va. Du kan ju jämföra med kinaskott, tigerskott etc :).

Ta gärna en bild på en smällare där den ligger jämte nånting som man kan jämföra med och se storleken bättre :yoparty

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pinky skrev:
2649038 Berätta du med ord istället hur du tyckte dom va. Du kan ju jämföra med kinaskott, tigerskott etc :).

Ta gärna en bild på en smällare där den ligger jämte nånting som man kan jämföra med och se storleken bättre :yoparty
Dom är ju klart värre än tigerskott iaf! (Men inte superdupermegakraftiga)
Så stora är dom inte heller, som tur är :) Ungefär som ett tigerskott tror jag, lite längre kanske.

Nån som har nåt tips på hur man tänder dom lättast sätt? En sån där lite tändsticksask "tar slut" efter typ 10 smällare ju :p Kanske finns nåt bättre alternativ? Har inte testat tända med låga, det får nån annan göra :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nisse Järnet skrev:
2649066 Dom är ju klart värre än tigerskott iaf! (Men inte superdupermegakraftiga)
Så stora är dom inte heller, som tur är :) Ungefär som ett tigerskott tror jag, lite längre kanske.

Nån som har nåt tips på hur man tänder dom lättast sätt? En sån där lite tändsticksask "tar slut" efter typ 10 smällare ju :p Kanske finns nåt bättre alternativ? Har inte testat tända med låga, det får nån annan göra :D
Hur många är det där? 500?

SPooKY

To slow
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Ktm 660-04 , Honda crf250-04 samt en gul bögpulka
Har åxå fått mina. Kraftigaste jag har lekt med, men inte överdrivna.
Var bra svårt att få fjutt på första med en tändsticksask. (lite nervöst)
Lade en i ett sånt där kit rör som var tomt och sen ställde den uppochner, Jävla tryck över bröstet blev det.:tummenupp

Varför köpte jag bara 3 askar:huvet :huvet

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SPooKY skrev:
2649143 Har åxå fått mina. Kraftigaste jag har lekt med, men inte överdrivna.
Var bra svårt att få fjutt på första med en tändsticksask. (lite nervöst)
Lade en i ett sånt där kit rör som var tomt och sen ställde den uppochner, Jävla tryck över bröstet blev det.:tummenupp

Varför köpte jag bara 3 askar:huvet :huvet
Körde du med stor eller liten ask? Lär ju vara bra mkt lättare att få fjutt på en stor ask! Bättre "drag" liksom:tungan

SPooKY

To slow
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Ktm 660-04 , Honda crf250-04 samt en gul bögpulka
Nisse Järnet skrev:
2649186 Körde du med stor eller liten ask? Lär ju vara bra mkt lättare att få fjutt på en stor ask! Bättre "drag" liksom:tungan

Liten. Men jag köpte ett 8pack, hehe.
kommer att köra med tändare sen.(när någon annan provat först):D

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SPooKY skrev:
2649191 Liten. Men jag köpte ett 8pack, hehe.
kommer att köra med tändare sen.(när någon annan provat först):D
Haha köpte också ett 8-pack :D Samtidigt som jag hämtade ut pakete på macken :tummenupp 12:50kr
En stor ask lär ju funka betydligt bättre.
Man kanske kan skjuta iväg dom i paintballgeväret? :D Borde väl gå att tända med tändare, funkar ju på tändstickor tex =P

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Nisse Järnet skrev:
2649226 Haha köpte också ett 8-pack :D Samtidigt som jag hämtade ut pakete på macken :tummenupp 12:50kr
En stor ask lär ju funka betydligt bättre.
Man kanske kan skjuta iväg dom i paintballgeväret? :D Borde väl gå att tända med tändare, funkar ju på tändstickor tex =P

Det är lugnt grabbar, jag tänder alltid mina med tändare, så det är bara att köra på :) Hoppas ni är nöjda! Vill gärna ha utlåtande så jag vet om ni är nöjd eller besviken.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Dalan skrev:
2649369 Det är lugnt grabbar, jag tänder alltid mina med tändare, så det är bara att köra på :) Hoppas ni är nöjda! Vill gärna ha utlåtande så jag vet om ni är nöjd eller besviken.
Jag är också nöjd! :) En stormtändare passar nog utmärkt! :yoparty

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lite OT kanske, men nån som vet var man kan köpa en lite bättre stormtändare?? Dom för 19 spänn håller inte så länge =P

Glocalnet

Bannad
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Låg
Edit. Jag kan med ERFARENHET säga, att förvänta er inte för mycket..

Några stekpannor 10 meter upp i luften är att glömma!

Hela pjäsen är inte fylld heller.. bara en liten del, det är snarare som kraftigare tigerskott!

O smälla sönder en brevlåda? Knappast..

//R

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Glocalnet skrev:
2649811 Edit. Jag kan med ERFARENHET säga, att förvänta er inte för mycket..

Några stekpannor 10 meter upp i luften är att glömma!

Hela pjäsen är inte fylld heller.. bara en liten del, det är snarare som kraftigare tigerskott!

O smälla sönder en brevlåda? Knappast..

//R

Nu ska du inte komma här och förstöra det roliga. Jag har ju planerat att starta rivningsfirma :tummenupp.

Glocalnet

Bannad
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Låg
Pinky skrev:
2649948 Nu ska du inte komma här och förstöra det roliga. Jag har ju planerat att starta rivningsfirma :tummenupp.

Hehe :p Dom är fortfarande roliga.. Men det kommer liksom inte slå till i bröstet o slänga er bakåt ett par meter.. Dom är som kraftiga tigerskott + lite till..

gunny5

mullermaffian rules
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Letar efter en bobber
Last edited:

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Dalan skrev:
2649369 Det är lugnt grabbar, jag tänder alltid mina med tändare, så det är bara att köra på :) Hoppas ni är nöjda! Vill gärna ha utlåtande så jag vet om ni är nöjd eller besviken.

Jag är NÖJD! :D Jag hade iofs inte klagat om det var ett par bromsskivor i paketet ;)

Det funkar bra att tända dom med Stormtändare. Nu ska jag ut å smälla lite mera :)

EDIT
Bild,

Tändare, Magnum, Kina Skott

OBS! Kolla noga så att det inte är nå människor eller djur i närheten när ni smäller dom här smällarna!! Det är ganska bra tryck i dom! OBS!

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...