Dalan skrev:2650754Glocalnet: Jag ska filma nästa gång jag skickar upp stekpannan i luften så får du se
nu jävlar får stockholm akta sig..prulle skrev:2650904vill ha mina!!1
Fan haade ju fått dom men morsan orka inte bära in paketet vägde 11 kg
Hehe fett roliga, men hur fan tänder man dom säkert? vira in en i tidningspapperå efter ett tag small det ju men lite precisare vore schystHannesH skrev:2650924nu jävlar får stockholm akta sig..
Prulle har fått 11Kg smällare..:
Hehe fett roliga, men hur fan tänder man dom säkert? vira in en i tidningspapperå efter ett tag small det ju men lite precisare vore schystHannesH skrev:2650924nu jävlar får stockholm akta sig..
Prulle har fått 11Kg smällare..:
I vilken ände?Nisse Järnet skrev:2650972Haha jag har bara 5.3kg ju Dra dom mot en tändsticksask? Funkar prima för mig iaf. Har inte testat med stormtändaren än, men det lär ju funka det med.
Av smällaren? Den med svart hårt klet! Dra den mot plånet eller vad det heter på en tändsticksask. Smällarna funkarsom tändstickor Ut och testa!prulle skrev:2651036I vilken ände?
Åfan! hehe stog å elda i andra hålet, kunde blivigt intresantNisse Järnet skrev:2651051Av smällaren? Den med svart hårt klet! Dra den mot plånet eller vad det heter på en tändsticksask. Smällarna funkarsom tändstickor Ut och testa!
Tur att jg bytte taktik till att linda in i tidning å fjuta på tidningen nej nu ska testa the real deal.Nisse Järnet skrev:2651088Haha dåre
fatta om han har skickat fel så nån får smällare istället för delarKawwa skrev:2651364Varför fick jag 2 tegelstenar i mitt volvopaket!?
prulle skrev:2651136fan inte fan va det några "skika skiten 10 meter upp i luften" saker.
Men öl burken försvann, eller ja delarna blev väldigt små och fan va dom låter om man plaserar dom strategiskt (metros låder är skit kul )Glocalnet skrev:2651632:corn Nehe?
prulle skrev:2651889(metros låder är skit kul )
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|