Pinky skrev:2652016App app, inte försöka förstöra saker som du inte betalat själv .
Han har ju betalat för smällarna
Pinky skrev:2652016App app, inte försöka förstöra saker som du inte betalat själv .
Kawwa skrev:2651364Varför fick jag 2 tegelstenar i mitt volvopaket!?
Nej men tror du att dom går sönder eller? Kan medela dig om att dom tål mycket mer..Pinky skrev:2652016App app, inte försöka förstöra saker som du inte betalat själv .
Ja kasta är dom inte helt hundra för.Kawwa skrev:2652165Som ni säkert fatta så skojade jag bara, jag fick mina smällare
Den första tuttade jag på och slängde ut på gräsmattan, den briserade aldrig! Vaffan nurå´? Har jag fått dåliga smällare? Den andra la jag på grillen ute på altanen, under tak. Balkongdörren lite öppen, tända på, backa 4m och sen så PANG! Ajajaj, mina öron piper och tanten som låg i soffan och tittatde på TV kommer ut och skäller Inte spränga fler under taket tack, sa hon, om jag tolkade hennes ord rätt Slängde iväg nästa 10-12 meter den small så det märks i öronen den med. Bra decibell i dom små rackarna, men jag saknar tyngden, trycket lite. Men jag är nöjd och kommer at ha roligt!
Tack Dalan!
Jag vill ha iafgunny5 skrev:2652200har fått en prislista från www.jorge.com.pl
Nån som är intresserat av att beställa och hålla i det kan pm;a.
Vet inte hur det funkar med frakt eller tull å sånt.
kan inte polska, men jag vill hagunny5 skrev:2652245Kanske nån som vill fixa detta och som kan polska
Pm mig med bud!Glocalnet skrev:2654651De ä inte nån som känner spontant att dom har köpt lite för många eller vill sälja av me ett eller ett par paket? Betalar bra!
Puss
Glocalnet skrev:2654651De ä inte nån som känner spontant att dom har köpt lite för många eller vill sälja av me ett eller ett par paket? Betalar bra!
Puss
Pinky skrev:2654887Då verkar det ju som att smällarna trots allt inte är så tråkiga då du .
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|