Smällare

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Kawwa skrev:
2651364 Varför fick jag 2 tegelstenar i mitt volvopaket!? :va :mad:

Som ni säkert fatta så skojade jag bara, jag fick mina smällare :yoparty

Den första tuttade jag på och slängde ut på gräsmattan, den briserade aldrig! Vaffan nurå´? :va Har jag fått dåliga smällare? Den andra la jag på grillen ute på altanen, under tak. Balkongdörren lite öppen, tända på, backa 4m och sen så PANG! Ajajaj, mina öron piper och tanten som låg i soffan och tittatde på TV kommer ut och skäller :mad: Inte spränga fler under taket tack, sa hon, om jag tolkade hennes ord rätt :näsblod Slängde iväg nästa 10-12 meter den small så det märks i öronen den med. Bra decibell i dom små rackarna, men jag saknar tyngden, trycket lite. Men jag är nöjd och kommer at ha roligt!

Tack Dalan! :tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Pinky skrev:
2652016 App app, inte försöka förstöra saker som du inte betalat själv :mattias.
Nej men tror du att dom går sönder eller? Kan medela dig om att dom tål mycket mer..

Kawwa skrev:
2652165 Som ni säkert fatta så skojade jag bara, jag fick mina smällare :yoparty

Den första tuttade jag på och slängde ut på gräsmattan, den briserade aldrig! Vaffan nurå´? :va Har jag fått dåliga smällare? Den andra la jag på grillen ute på altanen, under tak. Balkongdörren lite öppen, tända på, backa 4m och sen så PANG! Ajajaj, mina öron piper och tanten som låg i soffan och tittatde på TV kommer ut och skäller :mad: Inte spränga fler under taket tack, sa hon, om jag tolkade hennes ord rätt :näsblod Slängde iväg nästa 10-12 meter den small så det märks i öronen den med. Bra decibell i dom små rackarna, men jag saknar tyngden, trycket lite. Men jag är nöjd och kommer at ha roligt!

Tack Dalan! :tummenupp
Ja kasta är dom inte helt hundra för.
Skrämde skiten ur några småglin repa en bil. Börja langa smällare å skrika, fyfan va dom sprang, en smällare landa 2 cm från en men den small alldrig :(

Last edited:

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Hade jag haft tid hade jag kunnat tagit tag i det, men det var alldeles för mycket jobb när man knappt tjänar nåt på det. Men ajg beställer lätt ett gäng om nån tar tag i det.

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Har skjutit några skott ikväll också..

Jag la en i en tom soptunna (En sån som vi på landet har =) ), vet inte hur många liter dom rymmer men dom är ganska stora. Tände på, kastade ner smällaren, PANG! och locket flyger upp ca 5cm. 5cm låter kanske inte som så mycket men om man tänker på hur stora dom är så är det ganska imponerande att locket ens lyfter.. tycker jag iaf.

Nästa projekt: 1st AXE sprayburk. Nån som har erfarenhet av att spränga sånna? Hur stor är chansen att det går sönder av tändingsanordningen? = Sprängs i förväg.

EDIT: Har fått tag på en stekpanna också.. :)

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
a brunnar rekomenderas hårt! Vilken dov klang!

la en i en tom 1,5 liters colaflaska, flaskan flög 5m upp medans botten stog kvar :hihi

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
Jag vill också ha mina!! :4skrika

Glocalnet

Bannad
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Låg
De ä inte nån som känner spontant att dom har köpt lite för många eller vill sälja av me ett eller ett par paket? :) Betalar bra!
Puss :rolleyes:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Glocalnet skrev:
2654651 De ä inte nån som känner spontant att dom har köpt lite för många eller vill sälja av me ett eller ett par paket? :) Betalar bra!
Puss :rolleyes:

Då verkar det ju som att smällarna trots allt inte är så tråkiga då du ;).

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept