Smällare

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Om någon kan tänka sig att styra upp en till beställning skulle iaf. jag och en kompis vilja ha några stycken.

Egentligen skulle man ju kunna lägga på en liten summa per beställning som går till den som styr upp det hela. Så han tjänar något på det.

Last edited:

Jocke.T

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2006
Hoj
08, Yamaha FZ1-N
Jag är också på!
Finns inte mycke som jag saknar som smällare :D

Förresten, säljs det inte smällare i Danmark? :rolleyes:

Last edited:

Grazzy

Nybörjare
Gick med
11 Dec 2006
Hoj
På jakt...
Jag har en beställning av samma modell som Dalan sålde på gång!
De har ett mycket begränsat lager nu, så jag måste beställa på måndag eller tisdag.
Så skynda, skynda om ni vill ha! :)
Priset är något högre denna gång.
PM:a för mer info!

MVH
Grazzy

Last edited:

Glocalnet

Bannad
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Låg
Ge mig 2 dagar till eller nått.. eller senast tisdag! Måste få vissa saker klart för mig innan jag vågar mig på att starta ett gruppköp.. lite om frakt, betalning o förpackningar/antal o sådant!
Men det blir nog inget om det är typ 5-6 pers som är intresserade bara..

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Glocalnet skrev:
2662627 Ge mig 2 dagar till eller nått.. eller senast tisdag! Måste få vissa saker klart för mig innan jag vågar mig på att starta ett gruppköp.. lite om frakt, betalning o förpackningar/antal o sådant!

Är det från Polen du ska handla? Jag har försökt fått tag på dem, men inte fått något svar. Om du vet vad det är för storlek på rackarna så vore det kanon.

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Glocalnet skrev:
2662627 Ge mig 2 dagar till eller nått.. eller senast tisdag! Måste få vissa saker klart för mig innan jag vågar mig på att starta ett gruppköp.. lite om frakt, betalning o förpackningar/antal o sådant!

Jag kan tänka mig att beställa lite, men då vill jag vara säker på att att dom är kraftigare än dom som Dalan beställde (Absolut inget fel på dom men jag vill ha ännu högre smällar! :) )

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Bobbo V skrev:
2662728 Jag kan tänka mig att beställa lite, men då vill jag vara säker på att att dom är kraftigare än dom som Dalan beställde (Absolut inget fel på dom men jag vill ha ännu högre smällar! :) )
Jag vill också ha, och även jag vill låta mer och spränga större saker. Pinky blastade iofs en galiamelon med en rackare och den blev bara mos men jag vill skjuta vattenmeloner jag :drool

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Bus-Bo skrev:
2662729 Pinky blastade iofs en galiamelon med en rackare och den blev bara mos men jag vill skjuta vattenmeloner jag :drool

Jag vill också ha skjuta vattenmelon, eller en 5kg pumpa :yoparty.

SPooKY

To slow
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Ktm 660-04 , Honda crf250-04 samt en gul bögpulka
Jag la en i en trälåda från en stor turbo och ställde ett bilbatteri på locket, Hela lådan och bateriet skuttade till ett par cm upp i luften :yoparty

Förresten så är jag självklart med om det blir en ny beställning framöver.
Kan ju även få med ett par polare å

Glocalnet

Bannad
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Låg
Polakerna svarade en gång, o de ä därifrån vi ska beställa! gunny5 tror jag kommer hjälpa till att få tag i dom bara o få svar på de sissta frågorna innan vi sätter igång!

Kul att se att så många verkar vara på redan innan!
Det här kan nog bli bra.

//R

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Glocalnet skrev:
2663145 Polakerna svarade en gång, o de ä därifrån vi ska beställa! gunny5 tror jag kommer hjälpa till att få tag i dom bara o få svar på de sissta frågorna innan vi sätter igång!

Kul att se att så många verkar vara på redan innan!
Det här kan nog bli bra.

//R

Ska man PM'a eller nått om man vill vara med?

Grazzy

Nybörjare
Gick med
11 Dec 2006
Hoj
På jakt...
Kommer med en liten update...

Många har hört av sig om en beställning, men företaget som säljer smällarna har i princip slut på lagret. Men jag fick möjlighet att beställa 11 lådor, villket jag även gjorde.
Jag kommer ha de inom en vecka, så vid köp kommer de levereras innan nyår.

Styckpriset är betydligt högre denna gång för att frakten var dyr i förhållande till antalet lådor.
Priset ligger på 150kr lådan (två har redan köpt) + ev frakt inom Sverige.
/ Grazzy

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bara en sak här va!

Försök att spränga era smällare så långt borta från djur som möjligt.
Jag har haft skotträdda hundar, och jag har haft hundar som har varit totalt oberörda.

Jag har haft en hund som varit totalt oberörd, men som blev totalförstörd för att en ungdjävel kastade en smällare mot honom.
Som tur var (för både mig och ungen) fick jag inte tag på honom, han hade fått resten av smällarna inkörda i käften och blivit tvingad att dra halsbloss.

Håller ni bara hyfsad distans till alla djur så unnar jag er att leka med smällare.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept