C@rro skrev:2375286Näää men du kan få bli min bitch och åka bakpå
Gottis: Du kan låna min hoj så åker jag med C@rro
Pysch skrev:2375356Gottis: Du kan låna min hoj så åker jag med C@rro
JonaZ skrev:2375455fan GOTTAN du kan få åka på min vackra kawa så slipper du åka halveffekts hoj dvs.600cc
hahahaha
JonaZ skrev:2375455fan GOTTAN du kan få åka på min vackra kawa så slipper du åka halveffekts hoj dvs.600cc
hahahaha
mmmmmm gottetuttarna e fina...hahahahhahahahahahaGottis skrev:2375555Va får jag lov att åka Touring hoj...
va är det här erbjudan haglar över Gottis men c@rro har ännu det bästa om jag inte kan ta Plysch hoj..tänk att få trycka mina tuttar imot hennes rygg
JonaZ skrev:2375589mmmmmm gottetuttarna e fina...hahahahhahahahahaha
ta på dig PIMP dräkten så drar vi Gottis....touring hoj is da SHIT tänk på det...hahahahahha
Homsen skrev:2375574Jag är ganska ny här? , brukar ni vara ute å åka ihop i kungälv?
Fan, det låter ju sköjj juh!C@rro skrev:2376348Nu har vi bestamt (jag och muggen) att det blir http://www.solvikscamping.se/sindex.htm den 2/9 så bara att anmäla intresse
C@rro skrev:2376348Nu har vi bestamt (jag och muggen) att det blir http://www.solvikscamping.se/sindex.htm den 2/9 så bara att anmäla intresse
emmigirl skrev:2376823Så, då har man äntligen skaffat hoj!
Nu när man har hoj då måste man passa på och lära känna lite folk.
Jag är rätt ny här och kör mest ensam så detta är perfekt tillfälle för att lära känna lite nya människor med samma intressen.
Undrar bara vad som händer om vädret är som det har varit dem senaste dagarna, alltså regn och åska?
Absolut i värsta fall får man väl ta bilen men skall väl förhoppningsvis inte behövasemmigirl skrev:2376823Så, då har man äntligen skaffat hoj!
Nu när man har hoj då måste man passa på och lära känna lite folk.
Jag är rätt ny här och kör mest ensam så detta är perfekt tillfälle för att lära känna lite nya människor med samma intressen.
Undrar bara vad som händer om vädret är som det har varit dem senaste dagarna, alltså regn och åska?
Mark skrev:2377513Hör av er om ni vill att jag ska byta namn på trådens rubrik
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |