CBRDea
Trying is the first step towards failure
är ni i de trakterna så missa inte bärfendalsvägen, finfinj asfalt och goa kurvor!
haha o jag som klämde på GOTTE TUTTARNA för bara nån timme sen..hahahhaha boxhandskar på...C@rro skrev:2376010HaHa JonaZ jag vinner du får inte Gottis utan strid *tar på sig boxhanskarna*
JonaZ skrev:2379492haha o jag som klämde på GOTTE TUTTARNA för bara nån timme sen..hahahhaha boxhandskar på...
C@rro skrev:2380249C@rro: Jag Kommer att åka med dig..undra hur jag ska palla med böne pallen bara med mina 1,92 cm
lungt fast sålde kawan så de blir R1 ist
Rasorblade skrev:2380284haha!! Gottis bak på en R1:a MÅTE man ju se....Hoppas du stretchar ordentilgt innan du kliver upp
Rasorblade skrev:2380284haha!! Gottis bak på en R1:a MÅTE man ju se....Hoppas du stretchar ordentilgt innan du kliver upp
Gottis skrev:2380706om jag ska sitta där så kommer jag att vara i Bend over ställning resten av helgen sen ju
Kommer aldrig gå det får Bli att köra kawa(Don Q:s) lr ta bilen någon måste ju lasta all sprit
Johansson skrev:2381840Din 600 är väl reggad, seså på med lysen å hela baletten nu
Gottis skrev:2395444Jag får dessvärre dra mig ur det här kalaset efter som det blir Race för mej på Mantorp
sorry ni får klara er utan men..hmm undra hur det ska gå
CBRDea skrev:2378583är ni i de trakterna så missa inte bärfendalsvägen, finfinj asfalt och goa kurvor!
Fabbe skrev:2401243Bra, då kan jag åka bakpå carro när hon wheelar
Gottis skrev:2404086Du har väl egen hoj
Ingen risk att hon weeila med en Kille i Fjädervikts klassen
Blir det dåligt väder så kan vi ju flytta på det lite och kanske ha en liten samanslutning uppe hos mej lr på WCX med grillning och lite lekar
Gottis skrev:2404086Du har väl egen hoj
Ingen risk att hon weeila med en Kille i Fjädervikts klassen
Blir det dåligt väder så kan vi ju flytta på det lite och kanske ha en liten samanslutning uppe hos mej lr på WCX med grillning och lite lekar
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |