GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vad hände, vi väntade på dig på plattan!!!Wejswapport (eller extremt vinglig kvalrapport):
Naeh, det var inte speciellt wolet eller bra.
Slut.
Vad hände, vi väntade på dig på plattan!!!Wejswapport (eller extremt vinglig kvalrapport):
Naeh, det var inte speciellt wolet eller bra.
Slut.
Vad hände, vi väntade på dig på plattan!!!
Jag sket i't, bara. Jag rullade runt (sakta) på kvalet för att åtminstone ha sett banan om jag nu skulle känna mig motiverad och entusiasmerad inför rejset, men det hände naturligtvis inte.
Tack för en suveränt rolig helg alla som jobbat! Ser redan fram emot nästa säsong!
Du får komma och titta på när vi kör nästa år.Jag har inget att se fram emot.![]()
När vi ändå är inne på ämnet med flaggning så kan jag inte erinra mig att jag såg en enda blåflagg på hela helgen. Inte för att det var ett problem eftersom jag vet att jag blir varvad och ungefär när, dessutom är det lätt att titta bakåt ut på rakorna så man vet vem som kommer. Fick jag blåflagg och såg dem inte pga jag inte visste var posteringarna var eller var det inte så mycket blåflagg?Vad hände, vi väntade på dig på plattan!!!
Jag såg en när Flathaug körde om mig i alla fall. Men när resten av fältet (banne mig nästan allihopNär vi ändå är inne på ämnet med flaggning så kan jag inte erinra mig att jag såg en enda blåflagg på hela helgen. Inte för att det var ett problem eftersom jag vet att jag blir varvad och ungefär när, dessutom är det lätt att titta bakåt ut på rakorna så man vet vem som kommer. Fick jag blåflagg och såg dem inte pga jag inte visste var posteringarna var eller var det inte så mycket blåflagg?
I mitt fall handlar det om säkerhet. Jag är inte så sugen på att köra på en funktionär. De sprang tydligen över banan mitt under racet när gulflaggen var nere...Det va hemskt vad alla letar fel hela tiden efter en racehelg![]()
Jag har en fråga om gulflagg som kanske Alexsandra eller någon annan kan svara på.
I söndagens Rookie 1000 race var det gulflagg i Mjölby-kurvan(?), högerkurvan efter dragstrippen, ett par gånger. Jag såg aldrig någon gulflagg på posteringen före vilket gjorde inbromsningarna väldigt intressanta. Precis när man börjat bromsa sig om den framför ser man gulflaggen till vänster och då är det för sent att göra något eftersom man bromsar för allt vad tygeln håller.
Jag utsatte säkert funktionärerna för en onödiga fara pga detta vilket jag ber om ursäkt för men det hade lätt kunnat undvikas med dubbla gulflagg och min fråga är varför det inte användes?
Tyckte det såg ut som 2st funktionärsposteringar på rakan. En i början ut ur chikanen och en innan krönet. Satt 2st i första och 1st i den andre vad jag såg. Fyrkantiga hål i nätet. Sen var det posteringen längst ner av rakan på utsidan av svängen där dom stod bakom en däcktrave (?).
Ok, det flaggades i alla fall bara nere i själva Mjölbysvängen....
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |