RaZsEE
Rasmus
Tja undrar om det är någon som har något bra tips på sm (supermotard) fälgar i storlek 17 för ett bra pris "helst kit"
när jag bytte så köpte jag en nsr -00 som stog som skrotad i papperna, för 4000kr och tog fälgar + bromsar från den och sålde motorn för 3000kr och övrigt för 1500kr och mina gamla enduro fälgar för 1500kr.
Gick med andra ord 2000kr plus samt att jag fick en par fräscha fälgar/gummi och bromsar med bättre nyp
Ren tur affär men går man jämnt ut så är det ett ok pris ändå
visst blev det 6 ekrade (stål?) fälgar istället för eker fälgar men jag tyckte ändå att det blev tillräckligt för en crm.
Okej najs
vad för hoj har du/tänkt att skaffa?
Jag hajar inte vad alal har emot offroadhojar egentligen, det är ju det bästa man kan tänka sig egentligen, ar ni inga grusvägar och skit där ni bor eller?
Jag hajar inte vad alal har emot offroadhojar egentligen, det är ju det bästa man kan tänka sig egentligen, ar ni inga grusvägar och skit där ni bor eller?
Håller faktiskt med dig!! Offroad är fan så underskattat då det är bland det roligaste att köra. En tur blir aldrig den andra lik kul som fan att ständigt utsättas för nya utmaningar ute i spåret.
PRECIS!!! Trode jag var helt själv att tänka på det här på detta forum
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |