...någon som vet om några fotografer lägger upp foton från helgen på webben (URL?)?
(förutom de i NA)
Om Johan har varit till Örebro under tävlingen så lär han tids nog lägga upp bilder på sin sida. www.jsfoto.com
Johan va inte på plats. Var dock en del o photade och ngn av dom hade satt upp lite reklam vid anslagstavlan. Kan inte minnas hemsidadressen bara
Om nån privatperson fick en bild på när den norskskånska husan gjorde strike på mig vore det skoj att se. Eller om nån ens såg vad som hände, jag minns inte exakt...
Åsblom och jag fick ju första parkett till vurpan. Gutten kom ut med bakhjulet i gräset, kom ut på asfalten igen och highsidade DUKTIGT. Va ju en bit upp i backen så man har ju fått upp lite fart där och han såg ut som han fick en ordentlig flygresa. Hoppas inget allvarligt hände. Strömwall (tävlingsledaren) trodde i bästa fall bara att det kunde vara axel ur led alt. även bruten axel.
Tyvärr missade man nu när hojen fick dig på fall. Det hade ju enbart varit ett nöje att se (Nä, men tur att det gick bra, kunde likväl fått hojen i nacken o det hade varit mindre kul)
Om du läser här eller om någon annan har kontakt så hälsa krya på dig önskningar!
Reportage i morgondagens Nerikes Allehanda
Som vanligt Stefan i huvudrollen, hehe
Tack för bra förklaring på vad som hände, jag hade ju skallen åt ett annat håll och hörde bara det välbekanta ljudet av hoj-mot-asfalt, sen small det. Hade jag inte hunnit hoppa så hade den skånsknorska husan troligen klippt båda benen strax över vristernaÅsblom och jag fick ju första parkett till vurpan. Gutten kom ut med bakhjulet i gräset, kom ut på asfalten igen och highsidade DUKTIGT. Va ju en bit upp i backen så man har ju fått upp lite fart där och han såg ut som han fick en ordentlig flygresa. Hoppas inget allvarligt hände. Strömwall (tävlingsledaren) trodde i bästa fall bara att det kunde vara axel ur led alt. även bruten axel.
Tyvärr missade man nu när hojen fick dig på fall. Det hade ju enbart varit ett nöje att se (Nä, men tur att det gick bra, kunde likväl fått hojen i nacken o det hade varit mindre kul)
Om du läser här eller om någon annan har kontakt så hälsa krya på dig önskningar!
Förra året var topp-5 i S1 i mål inom typ 3s. Så var det ju inte riktigt i år tyvärr. Största behållningen på hela helgen var nog #55vs#14 i S2 race 1 tycker jag, fi fan den omkörningen Stefan gjorde när Biffen skulle förbi Mackhé.'Det var lite krydda, men han var aldrig riktigt nära, säger han efteråt....' Yeah, right !!!
Oavsett vilket, fighten #55 vs #5 var ju definitivt S2 race2's stora behållning. Frågan är om inte det var hela dagens stora racemässiga behållning. För övrigt vart det ju aldrig några riktigt långa hjul-i-hjul fighter om topplaceringarna i vare sig S1 eller S2 - något varv eller tre, visst men.... inte som denna.
Tack Teknis för en kanonhelg
.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar