SM i bortförklaringar

Min favoritmyglare är

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Under sesången har man hört en del roliga ursäkter, vilken är din favorit.

Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
McB skrev:

Det är en ny låt som Micke håller på att skriva ihopa, skrives med fördel: "Se Sången". :skrämd

Finns även en "Blunda Sången", men den kommer att släppas först framåt vintern :D

När blir det releaseparty Micke :confused: :öl

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Det är Åsa som rular, förstås! Med den inställningen kan man ju inte förlora. Bromsar man senare, så kommer man före!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Macho Woman skrev:
Det är Åsa som rular, förstås! Med den inställningen kan man ju inte förlora. Bromsar man senare, så kommer man före!

Före ned i sandfållan, korrekt.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Din lilla messerpisser, sitter du och stavar av med SAOL = fusk, denna gång har du fetefel och dessutom så är det viktigare att tolka innehållet än att leta stavfel i texter, du påminner mig om min gamle chef som aldrig läste innehållet i rapporterna pga han var för oteknisk, istället letade han stavfel och meningsuppbyggnad, ofta påpekades att man borde ha högerställt litet mer och att där ska vara en punkt istället för komma, du är en ordfacist som letar fel på oss stackars oskyldiga poeter i cyberspacen.

Hur känns det att ha FEL :whip

Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
GSXR1100R skrev:
Din lilla messerpisser, sitter du och stavar av med SAOL = fusk, denna gång har du fetefel och dessutom så är det viktigare att tolka innehållet än att leta stavfel i texter, du påminner mig om min gamle chef som aldrig läste innehållet i rapporterna pga han var för oteknisk, istället letade han stavfel och meningsuppbyggnad, ofta påpekades att man borde ha högerställt litet mer och att där ska vara en punkt istället för komma, du är en ordfacist som letar fel på oss stackars oskyldiga poeter i cyberspacen.

Hur känns det att ha FEL :whip

:rofl

Inte SAOL, utan SAOB. :brynad

Dessutom letar jag inte fel, jag retas bara. Om jag hade påpekat alla stavfel på detta forum så hade jag haft en del att göra, troligen motsvarande ett heltidsjobb. :p

Så, nu ska vi inte vara arga här, du vet att jag tycker om dig även om du råkar stava fel och skriva isär ibland. Det är just vetskapen om den ömsesidiga kärlek vi hyser för varandra som invaggar mig i säkerhet om att mina små elaka påhopp inte tas som elaka, utan uppfattas som de är menade, med glimten i ögat. ;)

Och du, jag har inte fel. :fakta

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
McB skrev:

Dessutom letar jag inte fel, jag retas bara. Om jag hade påpekat alla stavfel på detta forum så hade jag haft en del att göra, troligen motsvarande ett heltidsjobb. :p

Så, nu ska vi inte vara arga här, du vet att jag tycker om dig även om du råkar stava fel och skriva isär ibland. Det är just vetskapen om den ömsesidiga kärlek vi hyser för varandra som invaggar mig i säkerhet om att mina små elaka påhopp inte tas som elaka, utan uppfattas som de är menade, med glimten i ögat. ;)

Du erkänner inte ens att du har en sjukligt dragning att leta fel istället för att tolka innehållet, gå till en pysko...psykko.. puxkol... ävafan hjärnskrynklare.

Om du inte slutar med dina gnällinlägg på stavfel och särskrivningar (oftast helt utan att kommentera innehållet) så kommer jag att....

Berätta att du inte har RR Licens, att du skenförsäkrar Ferarrin på din pappa, samt att du är oskuld, inte fick göra lumpen, och gillar mig :D

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Soulfly: "Jag törs inte köra fortare" (Falkenberg tror jag) tycke jag var en höjdare.

Skaplig insikt Soulis har i det egna psyket eller? Tror många skulle må bra av ett sånt erkännande ibland..

Själv är jag skiträdd.. Jämt.. :skrämd

/B

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
GSXR1100R skrev:
Du erkänner inte ens att du har en sjukligt dragning att leta fel istället för att tolka innehållet, gå till en pysko...psykko.. puxkol... ävafan hjärnskrynklare.

Redan gjort, men tyvärr utan resultat.

Nummer ett sa något om trevliga män i vita rockar som skulle ge mig nya kläder med knäppning på ryggen... :confused: De kom aldrig på besök, tråkigt nog. Jag hade ju gjort i ordning mitt speciella arsenikte. :(

Nummer två av psykoterapeut som fick äran att behandla min analfixerade hjärna gav helt enkelt upp. Han mumlade något om "hopplöst fall" innan han gjöt sig själv ett par nya betongskor och tog ett kvällsdopp i Nybroviken.

Om du inte slutar med dina gnällinlägg på stavfel och särskrivningar (oftast helt utan att kommentera innehållet) så kommer jag att....

Berätta att du inte har RR Licens, att du skenförsäkrar Ferarrin på din pappa, samt att du är oskuld, inte fick göra lumpen, och gillar mig :D

Ooops! Bäst att lägga ner nu då. :bow

Men du... Oskuld är jag ju inte. Minns du inte vad som hände i Chrilles van under SM på Knudan? :7peta

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
McB skrev:

Sluta nu ni båda, jag skrattar så att hela huset skakar :D :D :fakta

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...