GSXR1100R
The older i get the faster i was
Under sesången har man hört en del roliga ursäkter, vilken är din favorit.
Last edited:
McB skrev:Sesången?
Fan va drygg du ärr, din jälla sketongeMcB skrev:Sesången?
GSXR1100R skrev:Fan va drygg du ärr, din jälla sketonge
Jag ska torrpäderra dig på Falken ditt svin
Nr:18 skrev:Min förklaring är ju sann!
Macho Woman skrev:Det är Åsa som rular, förstås! Med den inställningen kan man ju inte förlora. Bromsar man senare, så kommer man före!
Din lilla messerpisser, sitter du och stavar av med SAOL = fusk, denna gång har du fetefel och dessutom så är det viktigare att tolka innehållet än att leta stavfel i texter, du påminner mig om min gamle chef som aldrig läste innehållet i rapporterna pga han var för oteknisk, istället letade han stavfel och meningsuppbyggnad, ofta påpekades att man borde ha högerställt litet mer och att där ska vara en punkt istället för komma, du är en ordfacist som letar fel på oss stackars oskyldiga poeter i cyberspacen.McB skrev:
GSXR1100R skrev:Din lilla messerpisser, sitter du och stavar av med SAOL = fusk, denna gång har du fetefel och dessutom så är det viktigare att tolka innehållet än att leta stavfel i texter, du påminner mig om min gamle chef som aldrig läste innehållet i rapporterna pga han var för oteknisk, istället letade han stavfel och meningsuppbyggnad, ofta påpekades att man borde ha högerställt litet mer och att där ska vara en punkt istället för komma, du är en ordfacist som letar fel på oss stackars oskyldiga poeter i cyberspacen.
Hur känns det att ha FEL
Nr:18 skrev:Min förklaring är ju sann!
Du erkänner inte ens att du har en sjukligt dragning att leta fel istället för att tolka innehållet, gå till en pysko...psykko.. puxkol... ävafan hjärnskrynklare.McB skrev:
Inte SAOL, utan SAOB.
Dessutom letar jag inte fel, jag retas bara. Om jag hade påpekat alla stavfel på detta forum så hade jag haft en del att göra, troligen motsvarande ett heltidsjobb.
Så, nu ska vi inte vara arga här, du vet att jag tycker om dig även om du råkar stava fel och skriva isär ibland. Det är just vetskapen om den ömsesidiga kärlek vi hyser för varandra som invaggar mig i säkerhet om att mina små elaka påhopp inte tas som elaka, utan uppfattas som de är menade, med glimten i ögat.
Och du, jag har inte fel.
GSXR1100R skrev:Du erkänner inte ens att du har en sjukligt dragning att leta fel istället för att tolka innehållet, gå till en pysko...psykko.. puxkol... ävafan hjärnskrynklare.
Om du inte slutar med dina gnällinlägg på stavfel och särskrivningar (oftast helt utan att kommentera innehållet) så kommer jag att....
Berätta att du inte har RR Licens, att du skenförsäkrar Ferarrin på din pappa, samt att du är oskuld, inte fick göra lumpen, och gillar mig
McB skrev:
Inte SAOL, utan SAOB.
Dessutom letar jag inte fel, jag retas bara. Om jag hade påpekat alla stavfel på detta forum så hade jag haft en del att göra, troligen motsvarande ett heltidsjobb.
Så, nu ska vi inte vara arga här, du vet att jag tycker om dig även om du råkar stava fel och skriva isär ibland. Det är just vetskapen om den ömsesidiga kärlek vi hyser för varandra som invaggar mig i säkerhet om att mina små elaka påhopp inte tas som elaka, utan uppfattas som de är menade, med glimten i ögat.
Och du, jag har inte fel.
Åsa #96 skrev:Sluta nu ni båda, jag skrattar så att hela huset skakar
McB skrev:Trevligt att man kan glädja folk.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |