Re: Re: Xenos bortförklaring
Sorry Xeno. Ber seriöst om ursäkt om min ironi kan tolkas som stötande. Sorry igen.
Jag, precis som du var ju med på listan av årets SM-i bortförklaringar (utan att jag så att säga anmält mig), och nu var det enda jag kunda komma med just din vurpa då vi träffades i våras och vi talade om den. Håller såklart med dig att en vurpa e en vurpa, och att det händer.
Självklart saltade jag berättelsen till forumet. (Kanske är ensam om det. Vet inte?)
/Erik Jorpes
XENOMORF skrev:2 saker Jorpes:
1. Jag har aldrig bortförklarat mig! Vurpa är vurpa och går ej att förklara bort...
Däremot kan det finnas en logisk förklaring till det inträffade, i mitt fall kalla däck med låg friktionskoefficient mellan asfalt och gummi i kombination med för mycket adrenalin, bakhjulsåkandet tror jag inte bidrog faktiskt...
Krypfart? Det har jag inget minne av att jag har sagt din enbenta lögnare och häradsbetäckare!
2. Du och dina ev. framtida avkommor är portade på Mårtenson inom all överskådlig framtid!!!!!
Sorry Xeno. Ber seriöst om ursäkt om min ironi kan tolkas som stötande. Sorry igen.
Jag, precis som du var ju med på listan av årets SM-i bortförklaringar (utan att jag så att säga anmält mig), och nu var det enda jag kunda komma med just din vurpa då vi träffades i våras och vi talade om den. Håller såklart med dig att en vurpa e en vurpa, och att det händer.
Självklart saltade jag berättelsen till forumet. (Kanske är ensam om det. Vet inte?)
/Erik Jorpes
Last edited: