SM i bortförklaringar

Min favoritmyglare är

• Antal röstningar
    0

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Re: Re: Xenos bortförklaring

XENOMORF skrev:
2 saker Jorpes:

1. Jag har aldrig bortförklarat mig! Vurpa är vurpa och går ej att förklara bort... :crash
Däremot kan det finnas en logisk förklaring till det inträffade, i mitt fall kalla däck med låg friktionskoefficient mellan asfalt och gummi i kombination med för mycket adrenalin, bakhjulsåkandet tror jag inte bidrog faktiskt...
Krypfart? Det har jag inget minne av att jag har sagt din enbenta lögnare och häradsbetäckare!

2. Du och dina ev. framtida avkommor är portade på Mårtenson inom all överskådlig framtid!!!!! :mad:

:slicka

Sorry Xeno. Ber seriöst om ursäkt om min ironi kan tolkas som stötande. Sorry igen.

Jag, precis som du var ju med på listan av årets SM-i bortförklaringar (utan att jag så att säga anmält mig), och nu var det enda jag kunda komma med just din vurpa då vi träffades i våras och vi talade om den. Håller såklart med dig att en vurpa e en vurpa, och att det händer.

Självklart saltade jag berättelsen till forumet. (Kanske är ensam om det. Vet inte?)

/Erik Jorpes

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
GSXR1100R skrev:
Blablabla... Berätta att du inte har RR Licens, att du skenförsäkrar Ferarrin på din pappa, samt att du är oskuld, inte fick göra lumpen, och gillar mig

hajar du nu då, GST?

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: Re: Re: Xenos bortförklaring

jorpes skrev:
Sorry Xeno. Ber seriöst om ursäkt om min ironi kan tolkas som stötande. Sorry igen.

Jag, precis som du var ju med på listan av årets SM-i bortförklaringar (utan att jag så att säga anmält mig), och nu var det enda jag kunda komma med just din vurpa då vi träffades i våras och vi talade om den. Håller såklart med dig att en vurpa e en vurpa, och att det händer.

Självklart saltade jag berättelsen till forumet. (Kanske är ensam om det. Vet inte?)

/Erik Jorpes

Skiter väl jag i du älgars avföda! Nu är du portad ännu mer, och alla dina vänner också (om du hade haft några..)!!!! :finger

He he, du fattar att jag driver med dig va? :D

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!

Chrille skrev:
Det är ju precis som jag säger!! Så fort vakterna hamnar i dörren får de storhetsvansinne av makten!!!

Hade själv problem av den där typen när jag var yngre. Varenda gång jag försökte komma in på Arvikas hetaste inneställe sommaren -94 så sa vakt-jävlen till mig att ta en promenad och komma tillbaks. ...om ett par veckor!

Kan inte förstå varför :öl :öl :öl :3freak :jisses

Håll käften och backa kön! Backa kön sa jag, Vad är det du inte fattar!!!! Vad sa jag till dig nyss? Nu backar du!!!!!

Du är också portad! :slicka

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Re: Re: Re: Re: Xenos bortförklaring

XENOMORF skrev:
Skiter väl jag i du älgars avföda! Nu är du portad ännu mer, och alla dina vänner också (om du hade haft några..)!!!! :finger

He he, du fattar att jag driver med dig va? :D

Jag blev nästan rädd å jorpes vägnar.... :skrämd du får ju fan inte låtsas att du e sådär ond Xeno...... det stämmer inte med ditt flajn... :crash

Edit: Fast "armarna i kors bilden" säger ju förstås nåt annat... :D

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Älgars avföda?!?

Någon här har läst för mycket Tintin/Kapten Haddock som barn.

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Mattias skrev:
hajar du nu då, GST?
Ferarri...Firarri...Färarri...Ferari...Ferrerri...Sportbil borde det stått där va?? Hmmm, hajar kanske. Men nu har jag iaf hittat vart det stod nånstans.
B.t.w. utan dörrvakter skulle inte samhället fungera Chrille. Tänk hur det skulle se ut om alla gick ut och in på krogen helt fritt, det skulle ju inte va en kö på gatorna och hur kul ser det ut en lördagskväll. Fler dörrvakter säger jag..

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: Re: Re: Re: Re: Xenos bortförklaring

Madhonda skrev:
Jag blev nästan rädd å jorpes vägnar.... :skrämd du får ju fan inte låtsas att du e sådär ond Xeno...... det stämmer inte med ditt flajn... :crash

Edit: Fast "armarna i kors bilden" säger ju förstås nåt annat... :D

Som sagt: Ond som ett kastrerat marsvin på insidan, vän som en ungmö på utsidan = Xenomorf!

Originally posted by Chrille
Älgars avföda?!?

Någon här har läst för mycket Tintin/Kapten Haddock som barn.

Kefften Svenne! Ställ däj sist i kön sa ja ju!!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro

Chrille skrev:
Varenda gång jag försökte komma in på Arvikas hetaste inneställe sommaren -94 så sa vakt-jävlen till mig att ta en promenad och komma tillbaks. ...om ett par veckor!

Arvikas hetaste ställe? Ragnars korvkiosk släpper väl in dom flesta, du måste ha varit sketfull (som vanligt då).

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Re: Re: Re: Re: Xenos bortförklaring

GSXR1100R skrev:
Arvikas hetaste ställe? Ragnars korvkiosk släpper väl in dom flesta, du måste ha varit sketfull (som vanligt då).

I lördags var det dax igen (på fyllan i Arvika) fast under lite värdigare former och vem är då där om inte Björn, min gamle 'kamrat' vakten (som för övrigt är landets bäste krogvakt). Fortfarande i tjänst och jag frågar glatt om han inte tröttnat än efter åtminstone 10 år.
... "Nä nu, är jag inne på mitt 20'e och kommer inte härifrån"
"Ja, dej hade jag ena j-a problem med när jag var glad student...."
"Jo men ni lärde er till slut".....

Det är så man undrar hur mycket gubbrackarn minns... :rodnar

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Jag röstade på den förklaringen som var mest osann.
Vilken det var kan vi ta över en öl i depån på Geleåsen.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
MrGooFy skrev:
Jag röstade på den förklaringen som var mest osann.
Vilken det var kan vi ta över en öl i depån på Geleåsen.

Låt mig gissa: "Jag kan köra fortare men jag vill inte." :rolleyes:

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Bästa bortförklaringen: el-fel

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...