SM i bortförklaringar

Min favoritmyglare är

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bj.O.rn skrev:
Soulfly: "Jag törs inte köra fortare" (Falkenberg tror jag) tycke jag var en höjdare.

Skaplig insikt Soulis har i det egna psyket eller? Tror många skulle må bra av ett sånt erkännande ibland..

Själv är jag skiträdd.. Jämt.. :skrämd

/B
Ahhh den har vi ju på film, den ursäkten hade jag glömt.

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Xenos bortförklaring

Träffade Xeno första gången på JyllandsRingsBåten. Där berättade han om hur sakta han hade kört i första kurvan (på Falkens Aprilträning), men att, det även i s.k. krypfart, som Xeno uttryckte det, omöjligt att ta kurvan. Det surrades något om kalla däck och däckvärmare... Friktionskoefficient 0.02 eller vad det var han sa...

Enligt andra källor så skall Xenos bakhjulsåkande ner mot kröken bidragit... Who knows!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Bj.O.rn skrev:
Soulfly: "Jag törs inte köra fortare" (Falkenberg tror jag) tycke jag var en höjdare.

Skaplig insikt Soulis har i det egna psyket eller? Tror många skulle må bra av ett sånt erkännande ibland..

Själv är jag skiträdd.. Jämt.. :skrämd

/B

Det där tror jag de flesta vet, en del verkar inte ha några spärrar dock :crash , men ju fortare det går, desto enklare blir det.
Jag tror de flesta är rätt rädda första gången de hoppar från 20 meter ner i vattnet, andra gången de gör det förbereder de sig bara på smärtan ;)

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Bj.O.rn skrev:
Men hur många erkänner det, ens för sig själva? :rolleyes:

/B

Jag har inga problem med att erkänna att jag har viss rädsla.
Den behövs, annars blir det för galet och okontrollerat ;)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Re: Xenos bortförklaring

jorpes skrev:
Träffade Xeno första gången på JyllandsRingsBåten. Där berättade han om hur sakta han hade kört i första kurvan (på Falkens Aprilträning), men att, det även i s.k. krypfart, som Xeno uttryckte det, omöjligt att ta kurvan. Det surrades något om kalla däck och däckvärmare... Friktionskoefficient 0.02 eller vad det var han sa...

Enligt andra källor så skall Xenos bakhjulsåkande ner mot kröken bidragit... Who knows!
Alla vet att Xenosmurfen skarvar och trixar :crash

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Gör som HRC, hävda "Electrical problems" oavsett om vevstakarna ryker all världens väg (minns Superbike SP1:an i början) eller vad som händer....

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Hur kan detta vara ett SM i bortförklaringar när det är massa B-förare. Det borde vara en cup då, eller så räknas bara uppklassningspoäng. Rätt ska va rätt.. :mad:

Last edited:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gulsnabbtrajja skrev:
Hur kan detta vara ett SM i bortförklaringar när det är massa B-förare. Det borde vara en cup då, eller så räknas bara uppklassningspoäng. Rätt ska va rätt.. :mad:
Vem är du :confused: är du ny här, isåfall ska du dämpa dig lite :brynad

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Vem är du :confused: är du ny här, isåfall ska du dämpa dig lite :brynad
:finger Hmmm, var inte Åsas comment myntat under EM i rookie b.t.w? Jag håller nog på den, lite min filosofi sådär. Chrille ligger också högt, mest pga att det inte skedde enbart en gång.
//Från en som körde EM i support. :squid

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Gulsnabbtrajja skrev:
:finger Hmmm, var inte Åsas comment myntat under EM i rookie b.t.w? Jag håller nog på den, lite min filosofi sådär. Chrille ligger också högt, mest pga att det inte skedde enbart en gång.
//Från en som körde EM i support. :squid

Mantorp räknas inte så länge inte folk skvallrar :fatta!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gulsnabbtrajja skrev:
Snälla! berätta varför du lagt den kommentaren. Nu har jag kollat igenom hela tråden och inte hittat Ferarri nånstans...
Mattias & McB mera kända som Ordmärkaren & Stavnings Stazi... typiskt Mattias att posta i fel tråd.

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Mattias & McB mera kända som Ordmärkaren & Stavnings Stazi... typiskt Mattias att posta i fel tråd.
Hmmm kan det vara så? Måste nog anmäla detta till en Moderator... :crash

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: Xenos bortförklaring

jorpes skrev:

2 saker Jorpes:

1. Jag har aldrig bortförklarat mig! Vurpa är vurpa och går ej att förklara bort... :crash
Däremot kan det finnas en logisk förklaring till det inträffade, i mitt fall kalla däck med låg friktionskoefficient mellan asfalt och gummi i kombination med för mycket adrenalin, bakhjulsåkandet tror jag inte bidrog faktiskt...
Krypfart? Det har jag inget minne av att jag har sagt din enbenta lögnare och häradsbetäckare!

2. Du och dina ev. framtida avkommor är portade på Mårtenson inom all överskådlig framtid!!!!! :mad:

:slicka

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Re: Re: Xenos bortförklaring

XENOMORF skrev:
....

2. Du och dina ev. framtida avkommor är portade på Mårtenson inom all överskådlig framtid!!!!! :mad:

Det är ju precis som jag säger!! Så fort vakterna hamnar i dörren får de storhetsvansinne av makten!!!

Hade själv problem av den där typen när jag var yngre. Varenda gång jag försökte komma in på Arvikas hetaste inneställe sommaren -94 så sa vakt-jävlen till mig att ta en promenad och komma tillbaks. ...om ett par veckor!

Kan inte förstå varför :öl :öl :öl :3freak :jisses

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...