SM i Lunda,Uppland

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Jag kommer att betala in så fort
idioterna :gnissla som är skyldig mig pengar har satt in pengar på mitt konto !!!

någon måste ju komma sist i S1 :D

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Det ser ut som om det har dragits pengar från mitt konto den 7/8 till eder klubb :confused:
Kan ni kolla om det stämmer, om inte får jag göra en ny inbetalning ...

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Citat" På anmälan.nu är det bara 4 av 13 som har betalt i Openklassen. :näsblod

Verkar som det är lite vajsing nånstans, jag och säkert många fler betalade i onsdags på nätet och betalningen borde blivit registrerad igår på anmälan.nu men inget händer.

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Verkar som det är lite vajsing nånstans, jag och säkert många fler betalade i onsdags på nätet och betalningen borde blivit registrerad igår på anmälan.nu men inget händer.

Det brukar alltid ta ett par dar innan det står registrerat där.

doordie

Gick med
15 Mar 2005
Hoj
KX500 för MX/Enduro/Motard/Isbana/Backe
Det ser ut som om det har dragits pengar från mitt konto den 7/8 till eder klubb :confused:
Kan ni kolla om det stämmer, om inte får jag göra en ny inbetalning ...

Kollar! :tummenupp
Du får ett PM....

Kollar varför!
Huvudsaken alla står med namn på anmälan.nu:tummenupp

Tycker det är konstigt att det saknas förare som har tagit SM-poäng tidigare i serien inte anmält sig än! :va

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12

Det är inte så att ni betalar pengar till anmälan.nu utan de går såklart till arrangerande klubb som sedan manuellt måste lägga till er betalning som registrerad. Det datum som sätts på anmälan.nu är det datum som personen hos arrangören sätter sig och går igenom senaste dagarnas betalningar. Inget autoamagiskt arbete alltså. Därför är det extra viktigt att ni anger det referensnummer som ni får från anmälan.nu på inbetalningen till klubben. Det är ett skitgöra att leta reda på betalningar om man inte känner igen namnet på inbetalningen.

doordie

Gick med
15 Mar 2005
Hoj
Det är inte så att ni betalar pengar till anmälan.nu utan de går såklart till arrangerande klubb som sedan manuellt måste lägga till er betalning som registrerad. Det datum som sätts på anmälan.nu är det datum som personen hos arrangören sätter sig och går igenom senaste dagarnas betalningar. Inget autoamagiskt arbete alltså. Därför är det extra viktigt att ni anger det referensnummer som ni får från anmälan.nu på inbetalningen till klubben. Det är ett skitgöra att leta reda på betalningar om man inte känner igen namnet på inbetalningen.

Bra svarat Supermoto! :tummenupp

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
..
Någon som vet varför de här förarna inte anmält sig än, ni som har tele till dom, ring och påmin så de inte har missat det.. :tummenupp

#60 -Johan Rennerfelt

#147 - Thomas Gillisson

#149 - Andreas Åsbom

:yoparty

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Kommer det gå svinfort på flygfältet eller? Nån ungefärlig hastighet på längsta rakan?
Måste ju börja trixa lite med drevningen när man bara har fyra växlar...

doordie

Gick med
15 Mar 2005
Hoj
Fort?

Kommer det gå svinfort på flygfältet eller? Nån ungefärlig hastighet på längsta rakan?
Måste ju börja trixa lite med drevningen när man bara har fyra växlar...
Här är lite banbilder...:tummenupp
(KX500=4:an fullt med 15/42,tyvärr en chikan inlagd):D

ca 140km/h:yoparty

Bifogat

• DSC00376.JPG
    DSC00376.JPG
    228.7 KB · Visningar: 99
  • DSC00380.JPG
    DSC00380.JPG
    224.4 KB · Visningar: 102

doordie

Gick med
15 Mar 2005
Hoj
tar ni ut EFTERANMÄLNINGSAVGIFT fast det är så några anmälda börjar bli sugen??

Hmmmm..hur ska vi tolka det där?:va

Ska vi inte ta ut efteranmälningsavgift pga för få anmälda,så du menar att om man väntar tillräckligt länge med att anmäla sig,så belönas man med att slippa efteranmälningsavgift.?
Naturligtvis vill vi ha så mycket anmälda racers som möjligt,men inte på bekostnad av dom som anmäler sig i tid.
Det är inte lätt att vara arrangör och göra en budget när man inte har nån humm om hur många som kommer utan får gissa sig till ett antal.

Jag trodde t.ex 26st Open,24st S1 och 24st S2 från början...:rolleyes:

(Vi kommer att ta många beslut på tisdag,vi får se hur vi ska göra med anmälningarna).

Tack iaf. ni som anmält er i tid! :tummenupp

anderssonph

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
KTM 560 SMR till salu
Det är ju det om man ska ta tag i att fixa hojen sista veckan innan eller man ska skitta i det när det blir extra kostnader...

doordie

Gick med
15 Mar 2005
Hoj
Efteranmälningsavgiften...

Vi har i ÖMK beslutat att ingen efteranmälningsavgift tas ut förrän på onsdag 13/8,så att man väljer bort att köra pga denna. :va

Vi vill ha förare,så det blir race,se till att anmäla er Nuuuuuu! :tummenupp

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Fan vilket kalasjobb ni har gjort, är det någon/några ifrån andra delar av sverige som visat intresse till tävlingen!

Var där för många år sedan när Nilas Carle & Thomas på Engine Hardware körde Husaberg träningsläger. Kommer med kameran & hoppas minneskorten & batterierna räcker & framför allt bra väder annars gillar inte kameran väta! :)

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Billigast blir att bara titta på,100kr i inträde...:näsblod

Vi kommer och kikar åtminstone. Väntar med tävlandet till nästa säsong. :näsblod
Jag tar givetvis med kameran och tar lite coola actionbilder. :tummenupp

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Hur är det med najningen? Måste även de två bultarna till oljesilarna på en KTM RFS motor vara najade?

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
Jajamensan !!

Oljepluggen,oljesilen, bultarna till oljefiltren, påfyllnings locket till olja+ vatten, OBS !! ingen glykol bara vatten eller vatten plus waterwetter..

Lycka till :tummenupp

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...