SM premiär på A-Torp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Läste det igår, och säger bara jippiekaey.
Tror inte den nuvarande sm-listan kommer ändras. LMS, karlskoga och falkenberg är väldigt spikade, likaså knutstorp.
Blir ju fanken en helt superb sommar, med träningsläger på anderstorp och allt, på 4.5 dag måste det ju iaf minst vara en torrdag ;)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det kommer bli en härlig premiärhelg med hagel, köld, vurpor, sladdar och alldeles alldeles underbart.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Jippi! Favvobanan nr 1. Det kommer att bli kanooon. Regn, blåst och hagel hör en SM-premiär till och varför skulle det bli något undantag nästa år, speciellt som det är Anderstorp vi talar om? Anderstorp är ju berömt för att bjuda på skitväder.

Therudeboy

Guest
Teddy skrev:
Jippi! Favvobanan nr 1. Det kommer att bli kanooon. Regn, blåst och hagel hör en SM-premiär till och varför skulle det bli något undantag nästa år, speciellt som det är Anderstorp vi talar om? Anderstorp är ju berömt för att bjuda på skitväder.

Du vi har fan sommar året om här. :mad:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Ursäkta mig. Jag borde skrivit att varje gång jag varit i Anderstorp har det varit dåligt väder.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Äntligen är ordningen återställd. Det var ju tidigare tradition att starta året med en långhelg på A-torp 1:a helgen i Maj. Träningsläger + race. Vadan detta? Lättnader i bullerkraven?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Teddy skrev:
Ursäkta mig. Jag borde skrivit att varje gång jag varit i Anderstorp har det varit dåligt väder.

Det kan ju vara strålande solsken i gislaved och hela småland, sen rullar man bort till banan så är det pissregn...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Gulsnabbtrajja skrev:
Äntligen är ordningen återställd. Det var ju tidigare tradition att starta året med en långhelg på A-torp 1:a helgen i Maj. Träningsläger + race. Vadan detta? Lättnader i bullerkraven?

Ingen biltävling som passade in. Så vi fick ta den bullerhelgen istället :)

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Gulsnabbtrajja skrev:

Enligt IB så hade de bullerdagar över, eftersom någon biltävling inte blev av pga miljökrav! Om jag minns rätt...

EDIT: För långsam... :huvet

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Packalén skrev:
ARC försöker planera in träningsläger på Torsdag och halva fredag innan premiären.
Tackar! Var hittar ni sånt? Det står inget på deras hemsida. Är lägret öppet för kreti och pleti eller bara för de som skall tävla då?

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
Bingo skrev:
Tackar! Var hittar ni sånt? Det står inget på deras hemsida. Är lägret öppet för kreti och pleti eller bara för de som skall tävla då?

license bör du ha om du ska träna då. Om det blir alldeles för mkt folk gissar jag på att dom som anmält sig till tävlingen har förtur eller så är det först till kvarn som får mala så har du license anmäl dig i tid :lol

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Bingo skrev:
Varför skulle man vilja träna två vardagar för att sedan inte tävla på helgen?

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...