Chris Ash
Kapten Gars
Bingo skrev:Nej, 125r är lååångt under min värdighet. Det är dig jag utmanar.
På vadå? Knutstorpsträningar?

Bingo skrev:Nej, 125r är lååångt under min värdighet. Det är dig jag utmanar.
Vad du håller på! Försök inte blanda bort bereppen. Jag skall köra ifrån dig varhelst vi kör samtidigt. Krångla bort det om du kan, din fegisChris Ash skrev:På vadå? Knutstorpsträningar?![]()
Chris Ash skrev:Ok, jag vet att många av 125-åkarna tyckte att Anderstorp var dötrist med sina jätterakor. Mantorp ser roligare ut.
Teddy skrev:De som kör 125 och tycker att Anderstorp är tråkig förstår jag mig inte på.
oFFkeFF skrev:...edit: Det är ju en jäkla tur att man hittat ett par värsting-cylindrar till nästa år, ska wheela förbi teddy på långrakan på anderstorp![]()
Teddy skrev:In your derams Pedro, in your dreams.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit.
Äsch, det där skulle jag inte sagt, det lär jag väl få äta upp.
Bingo skrev:Vad du håller på! Försök inte blanda bort bereppen. Jag skall köra ifrån dig varhelst vi kör samtidigt. Krångla bort det om du kan, din fegis![]()
Teddy skrev:Ahm..m...m...m..., ah men nu förstår jag inte. Vi sitter ju i samma båt du och jag och det är speciellt ur det perspektivet som Anderstorp blir en sådan spännande bana. De höga kurvhastigheterna som Anderstorp (i kombination med en liten tvåtaktare såklart!) medger är en sådan otrolig upplevelse. Rakorna gör att man kan pusta ut och ladda ännu hårdare inför nästa kurva. På'n igen bara, liksom. På en annan typ av bana, typ Knutstorp och Härnösand blir det lätt att man kommer in i en ond cirkel. Ma gör ett fel som man inte hinner rätta till, sen ett till, sen ett till o s v. Man hinner aldrig vila ut och rätta till utan det blir bara skit av allt. Anderstorp är annorlunda, de långa rakorna är som att gå till kyrkan en söndag och få syndernas förlåtelse. Det är nästan så att man hinner hoppa av hojen och ta en dusch så att man är fräsch och redo för nästa kurva. Å andra sidan straffar en bana som Anderstorp långsamma förare destå hårdare. Det finns få ställen att tjäna och förlora på och har man inte fattat att hemligheten bakom snabba varv ligger i kurvhastigheten så är man stekt. Genomstekt. De som kör 125 och tycker att Anderstorp är tråkig förstår jag mig inte på.
Chris Ash skrev:Jaja, jag vet inte hur det är. Är den kul så är det ju bra, fast jag har en hoj som blir uppäten så fort det blir rakt, inte för att jag bryr mig jättemycket men lite störigt är det allt.
moto-gg skrev:din semprucci-bartold-vm99hoj är bland dom snabbaste i det här landet du måste bara ge den lite tid och kärlek i garaget.
Chris Ash skrev:Jaså, det är den? När den går som den ska är den iofs rätt snabb men jag skulle väl inte sträcka mig så långt....
moto-gg skrev:för att hänga med dom andra hojjarna på rakorna måste du tyvär ha någolunda lika hög hastighet ut ur böjen som dem
Så intressant! Chris, varför kommer du då alltid sist?moto-gg skrev:din semprucci-bartold-vm99hoj är bland dom snabbaste i det här landet...
Bingo skrev:Så intressant! Chris, varför kommer du då alltid sist?
OBS, "jag vågar i alla fall ställa upp" är inget svar.
Kan du inte lägga upp en ny tråd med de filmerna? Det var länge sedan man fick njuta av dem.GSXR1100R skrev::jag har filmat när jag krossar herr äsch på SRW & dessutom när hans fjollmoppe nöp i lito på Knudan![]()
Bingo skrev:Så intressant! Chris, varför kommer du då alltid sist?
OBS, "jag vågar i alla fall ställa upp" är inget svar.
GSXR1100R skrev:där fick han för att han gav sig på oss gamla & tjocka.... jag har filmat när jag krossar herr äsch på SRW & dessutom när hans fjollmoppe nöp i lito på Knudan
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |