Tack själv för att du kommer och håller grabbarna på mattan i Rookie 600Men uansett, TAKK til alle som hjalp til med å få meg til Falkenberg! Veldig snilt av alle sammen Jeg er utrolig glad for at jeg fikk muligheten til å kjøre på denne heftige banen. Takk
Vadå såklart inte... det fanns en tid då förarna fick pengar... det är nog lättare för publiken att betala om dom vet att dom stöder förarna. Banorna är väl privata eller?
Men uansett, TAKK til alle som hjalp til med å få meg til Falkenberg! Veldig snilt av alle sammen Jeg er utrolig glad for at jeg fikk muligheten til å kjøre på denne heftige banen. Takk
Sveriges roligasteOch vi vill se dig på Sveriges roligaste bana, Knutstorp, &så. Så glöm inte planera in det i kalendern !
Sveriges roligaste
Det är ju en dåligt asfalterad crossbana
Jag tyckte också att den var rolig tills jag bröt benen och det vara bara banans fel, inte mitt! Jag är inte bitterFörra året så blev det ny asfalt i liton och ut på rakan. I år är det ny asfalt från första böjen till högern under microbron.
Jag tycker också att det är den roligaste och den i särklass mest fysiska och mest tekniska banan. Verkar som om det blir dubbla race även på knudan
Om förarna skulle få pengar så skulle de ju inte behöva betala anmälningsavgifter, eller hur? Vad jag hörde var det prispengar i alla klasser på Falken men då måste man såklart prestera. Att pengarna skulle gå till förarna och inte till att arrangera tävlingen tycker jag låter ganska absurt.
Äsch satt o garva lite...
Föraren får ursäkta, och om det är känsligt så pma, så plockar jag bort bilderna.
Behöver man betala om man har RR licens???
Förr var det så att man fick gå in gratis på race som var arrangerade utav SVEMO-klubbar om man hade förar- eller team-licens att visa upp. Vet inte hur det fungerar numera.
Du går in gratis på alla arrangemang arrangerat av SBF el. SVEMO
om du har A-licens, (tävlingsledning)
förutom STCC, för där är det både SBF och svemo så inget vet vad som gäller, så alla får betala istället eller nåt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|