Fastway skrev:
2070566 Det har inget med att göra om hur duktig man är eller har tänkt o bli. Utan Vad som har sagts ifrån Svemo.I det här fallet Peter Larsson och Kronäs.På mässan sas det att den Stora massan inte skulle bli drabbad av Tv Pengar.Utan dom större Teamen.Dom sista två åren vet jag bara en handfull aktiva förare som har varit för tv sändning.Om dom vill ha det låt dom då betala kalaset.Eller varför inte Rösta om Det.
Varför inte Crossen sänds på Tv Jocke W är pga Att det blev nedröstat i Jönköping 2004.Varför tror du. Pga att det var för dyrt o gav för lite.
Tänk vad vissa kan vrida till och ljuga om saker och ting ,
Jag & Peter har under hela vintern försökt (och det var det som sas på mässan) att få topp-teamen och sponsorer att ställa upp med finansieringen för TV-sändning av Supermoto 2006, Jag är det enda teamet som betalar 40.000kr+moms inget annat team vill betala, sponsorer är inte så lätt att dra in , men vi jobbar varje dag sen november med att försöka grejja det här , jag är absolut inte för att "ni" ska behöva betala en enda krona , men det är också vad Peter skriver på första raden i den här tråden.
Jag är riktigt trött på att försöka få ihop det här nu, och mig gör det faktiskt inte ett skit om vi struntar i TV:n jag kan behålla mina pengar och vi får glada piloter på banorna ,
Jag är ändå förvånad att ni inte inser hur mycket lättare det är att få lite hjälp av sponsorer om man kan lägga fram att sporten kommer tv-sändas och synas i "media" , en sponsor idag frågar sig -"vad får jag tillbaka om jag hjälper dig , motiveringen för en som kommer sist och fram till 11e plats är .
-"jag är inte bäst i sverige ,men jag satsar fullt ut på supermoto och kommer köra Svenska mästerskapet 2006 , där är det ca: 2500/pers per tävling lika mycket som Elitserien i Speedway + att sporten tv-sänds .
Intresset för sporten är väldigt stort i Sverige.
Sen det här ständiga hackandet på Bergman , jag måste bara få fråga ....jobbar ni helt ideelt och gratis med dom arbeten ni har
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
??
5 kameramän, programledare, OB-buss, uppehälle och till och från ,
DET ÄR HANS JOBB !
Jag har även vart i kontakt med andra bolag för att få ner priserna, men inte lyckats.
Jag har även försökt få ICEMAN att gå in som sponsor och även distrubiera filmen efter sändningarna, vi jobbar vidare där .
Ett märkes-Mästerskap håller på att skapas och dom pengarna går oavkortat till TV-avgiften.
Men är det någon av er som vill hjälpa till med reklamförsäljningen så hör av er till mig 08-55018860 eller 0709-522027.
för 35.000kr
Billboard före och efter varje program , 3 program
30sek. reklamfilm i ett program
Banderollplats på banan
reklam på allas nummerplåtar på 1 tävling
Allt går att diskutera i olika paketlösningar
Crille