Maciej EVO VI
Gudomlig sporthojare
annars kan det sluta så här FilmGe fan i motorvägspåfarterna.
annars kan det sluta så här FilmGe fan i motorvägspåfarterna.
Åk bana, att skrapa på vägar och påfarter är mer dumt än coolt. Att skrapa på en parkeringsplats är väl mest bara dumt, varför skulle man behöva skrapa knän när man ska parkera?
Kan bara hålla me Josef! Boka en banåkning, det kan inte bli fel inte mer än att du blir biten av banåkning förståss.
Det finns ju en kruva som varar för evigt, där kan du känna in dig på lutningen, det är bara att öka, öka och öka farten succesivt.
-Alltså, välj en hyffsat stor rondell, när det inte är övrig trafik där, ha varma däck och sen är det bara att hänga ut och öka farten. Även min mormor skulle lyckas med de instruktionerna!!!
GOOD LUCK!
Finns massor med trevliga ställen att välja på. hastigheten är inte alltid helt avgörande, här kommer ett klipp på en variant:
http://www.youtube.com/watch?v=9CBqPvoRIvQ
/J
den va ball.
Det där med rondell är nog ingen höjdare. Det är bara olja och annat jox i dom, & sen kommer det nåt pannben från anslutande väg som ska hinna före och tjong pang så ligger man där.
Det blir Rörken istället. Är det varje måndag man kan dra dit??
annars kan det sluta så här Film
Det blir Rörken istället. Är det varje måndag man kan dra dit??
Jag vill så gärna skrapa mina puckar i backen...
Var ute och körde igår och gjorde en avstickare till en stor parekeringsplats. Började jobba med att få ner hojen så mycket som möjligt.
Jag kommer till en viss gräns, men sen går det ju inte mer utan att det känns som hojen inte kommer klara mer.
Va fan, kan man verkligen skrapa dom rackarns puckarna i backen egentligen
E alla bilder man ser på hojar med såna nerlägg photoshoppade egentligen
Så klart vet jag att det går och jag är säkert inte tillräckligt erfaren, gör fel, behöver gå en kurvkurs, köpa ny hoj mm mm
Men vad ser ni det som ABSOLUT viktigaste att öva/tänka på??? Och då frågar jag främst er som käkar knäpuckar till frukost...
Tanken är ju inte med denna tråd (eller min mc körning) att man ska skrapa puck i varenda kurva ute på allmänväg.
Jag försöker dock lära mig hantera min cykel och självklart blir ju ett mål att få ner puckarna i backen i nån bra öppen kurva där man kan öva, eller ännu bättre som jag nu fått veta Rörken
Varför är det så viktigt att få ner pucken i backen ????
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|