Härligt, jag funderar också på att boka 20/4.Då var det bokat den 20/4! Nu kan tiden få gå fort tycker jag, sen när våren kommer så kan det få gå långsamt
Härligt, jag funderar också på att boka 20/4.Då var det bokat den 20/4! Nu kan tiden få gå fort tycker jag, sen när våren kommer så kan det få gå långsamt
Bokat 24-28/5 på Gåsen än så länge!@doolar kommer du vara något på Gelleråsens körningar i sommar?
Jag vill definitivt ta några SMC dagar under 2025.
Får man ha en banhoj eller måste man ha en reggad hoj på dessa dagar?
Jag har absolut funderat på det! Men jag ska ta licensen också under nästa år, samt minst 2 träningsdagar med racehoj, så jag får se hur mycket jag hinner med.Gött.
Så går du in och bokar med VonHauswollf den 17/5 på samma bana så har du dubbelt så mycket att se fram emot.
Innan årsskiftet så kostar det 1495:-, men du är inte försäkringstäckt om du har t.ex. Svedea.
Sen sätter du dig och bara bokar en jäkla massa till, för du kommer att göra det förr eller senare ändå, så lika bra att smida medans platserna finns.
Gör det!Härligt, jag funderar också på att boka 20/4.
Jag tog licens i våras med SMC Sport, inte för att börja köra Sport utan för att det var något för mig själv, och det var sjukt kul. Grym dag!Jag har absolut funderat på det! Men jag ska ta licensen också under nästa år, samt minst 2 träningsdagar med racehoj, så jag får se hur mycket jag hinner med.
Gör det!
Jag har 20 krokiga mil till Sviestad. Det blir 50 härliga mil i sadeln på en dag men så har jag det lilla udda motorcykelintresset också.20 mil till närmsta bana..nä fy böfvelen, då får det vara.
- Hyfsat sega 20 min hem efter en dags intensiv bankörning va?Jag har 20 krokiga mil till Sviestad. Det blir 50 härliga mil i sadeln på en dag men så har jag det lilla udda motorcykelintresset också.
Alltså jag kör tre eller fyradagars på Gåsen, efter sista dagen sätter jag mig på hojen och kör 55 mil hem. Det kan ju inte vara så blodigt med 20 mil?- Hyfsat sega 20 min hem efter en dags intensiv bankörning va?
Inte direkt, även om det kan gå 30 över skyltat så är det 3 timmar lugn, anpassad körning hem utan att använda broms. Jag är ingen nybörjare, jag har några tiotusentals landsvägsmil i sadeln på en Daytona som hjälper till.- Hyfsat sega 20 min hem efter en dags intensiv bankörning va?
Jag tog licens i våras med SMC Sport, inte för att börja köra Sport utan för att det var något för mig själv, och det var sjukt kul. Grym dag!
Bra att faktiskt kunna tala från erfarenhet som instruktör i School också när jag vill få steg 3-4 missbrukarna att gå över till Sport istället.
Rekommenderas till alla som älskar att köra hoj, den kursen är så rolig, sett för sig själv och inte enbart i kontexten ”jag måste ha en licens”.
Ja SMC har dispens från Svemo så våran kurs är kortare och billigare då du måste gått alla stegen i School först. Det innebär på SMCs licenskurs att vi kan hoppa över en hel del då du redan kan grunderna på en motorbana, och körtekniskt.Om jag tar licens genom SMC, då måste man väl ha gått alla dom tidigare ”stegen”?
Jag tror att jag ska ta licens kursen med mchk i maj.
Jag kör gärna 20-30 mil hoj på en dag.Alltså jag kör tre eller fyradagars på Gåsen, efter sista dagen sätter jag mig på hojen och kör 55 mil hem. Det kan ju inte vara så blodigt med 20 mil?
Nu har jag det där lite udda intresset att jag gillar att köra motorcykel.Jag kör gärna 20-30 mil hoj på en dag.
Men när jag har kört en bandag så brukar jag vara ganska nöjd efteråt.
Visst kan jag köra hoj hem om det inte är mer än ett par timmar. Blir det mer brukar jag ta bil och släpvagn.
Tänker du gå i pension? Köra hoj tänker du väl ändå inte sluta med?Nu har jag det där lite udda intresset att jag gillar att köra motorcykel.
Men att köra två bandagar i hyfsad hastighet, köra hem och sedan jobba två 10-timmarspass med 6 mil enkel resa till jobbet med SportHoj ska jag undvika i framtiden...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|