Taco skrev:2203035hmj, önskar man hade sånadär nu, skulle vara bra å knyta mittellan runt men jag föredrar nog kallas "sjukskötare" än syster just nu kan jag inte tillföra så mycket när det gäller den biten, kunde knappt ta mej ur sängen i morse
SENSEI skrev:2204095Däckval...
Sitter i valet och kvalet... Kollat på smhi 5 dygns... Set ut som om det ska bli monligt... men inte regn.... Har ett slicks liggandes...
Vad tror ni om vädret... ???
MrRoadSnail skrev:2204463Syster syster, sluta kinka nu och nappa på mitt erbjudande att låna min moppe-kawa istället. Den är långsam jag vet men du tar dig runt iaf. Och den är inte så dyr att klota heller.
Hoppas du läker ihop iaf!
Hur halt blir det om det kommer en liten skur?
Säg såhär, jag kommer packa ner regnställ.
He he jo, självömkan ger ju dåligt läk-kött så hade jag bara haft den här jäkla armen i funktion så hade jag mer än gärna lånat din kawa, den framstår som en oas i sahara i mina ögon nuMrRoadSnail skrev:2204463Syster syster, sluta kinka nu och nappa på mitt erbjudande att låna min moppe-kawa istället. Den är långsam jag vet men du tar dig runt iaf. Och den är inte så dyr att klota heller.
Hoppas du läker ihop iaf!
OK.. hmm ska man chansa då...sp2 skrev:2204973Slicksen pålagda så nu SKA det inte bli nåt mer regn
Till helgen så har dom lovat kalasväder i all fall!
SENSEI skrev:2205152OK.. hmm ska man chansa då...
Någon som har däckkrängarprylar om det skulle skita sig???
Forsberg skrev:2213733Kort sagt; Jag är huuuur nöjd som helst, totalt klockrent koncept! Mer sympatiska, trevliga och duktiga instruktörer vet jag inte om man kan få...
Mats och magnus; Hade varit intressant att se kwarken med också, så man hamnar på samma nivå med nån
R.Stefan skrev:2213748Det är bara att hålla med!!!!!Ni som inte var med missade nåt bra!!!
En kanonbra kurs!!
Nästa år kan jag mullra SP2 å TwinSucker!!
Forsberg skrev:2213733Mats och magnus; Hade varit intressant att se kwarken med också, så man hamnar på samma nivå med nån
R.Stefan skrev:2213748
Nästa år kan jag mullra SP2 å TwinSucker!!
Taz skrev:2214454Var det bara de två som mullrade... Hrmpf!!!
Verkar som jag får sätta på ändå öppnare system...
Du vet vad vi har döpt din ducce till. Den mullrar inte den vibbrerar också.
Nej,skämt och sido en väldigt skön cykel att köra bana med.
Till alla deltagare och instruktörer TACK FÖR EN TREVLIG HELG!
R-Sickan
R-Sickan skrev:2214501TazDu vet vad vi har döpt din ducce till. Den mullrar inte den vibbrerar också. :D [/QUOTE skrev:Påminn mig inte.... Såg nog vilka långa, längtansfulla, nästan lite glansiga blickar du och Helena gav hojen när ni gick förbi den.
//D
Tja.. det är ju klart att man tittar på och funderar vem som är så dum att man kör nått dylikt...Taz skrev:2214562Påminn mig inte.... Såg nog vilka långa, längtansfulla, nästan lite glansiga blickar du och Helena gav hojen när ni gick förbi den.
//D
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |