Joe Schmoe
Ny medlem
SENSEI skrev:2214809Hördu Joe Schmoe
Var har du ditt ryggskydd?
Vilket märke har du?
Dainese Wave... ligger det i din bil kanske?
Har inte kollat om jag fick med det.
SENSEI skrev:2214809Hördu Joe Schmoe
Var har du ditt ryggskydd?
Vilket märke har du?
MrRoadSnail skrev:2214917Vilket för mig är en gåta ..
Styvt att hålla jämna steg med snabb grupp på söndagen med en gammal 600-häck från -91 (25kw-moddad dessutom)!
sp2 skrev:2215053
Ja jag var ju inte ensam detta gasande, Magnus kunde han också
MrRoadSnail skrev:2215087Bastu och pringles hot'n'spicy .. inte mitt fel ..
TwinSucker skrev:2215154
Sen kommer fråga nummer två: Hur är vi instruktörer funtade egentligen? Här har man åkt 292 varv på en och samma bana men trots det så skulle jag ha kunnat stannat kvar och kört lika mycket till... så något fel måste det ju vara på oss
999an skrev:2215346Hej Jag har lagt upp lite bilder från Söndagen
TwinSucker skrev:2215154Till alla som deltog!
Jag kunde knappt sluta le igår när jag tänkte på alla deltagarna som var med och gjorde så stora framsteg på så kort tid... tänk så lätt saker och ting kan bli när man får lite input på hur man ska göra
Sen kommer fråga nummer två: Hur är vi instruktörer funtade egentligen? Här har man åkt 292 varv på en och samma bana men trots det så skulle jag ha kunnat stannat kvar och kört lika mycket till... så något fel måste det ju vara på oss
Återigen ett STORT tack till alla!
PS. Det var kul att få lite ansikten på vissa av nicken här på SH.
999an skrev:2215346Hej Jag har lagt upp lite bilder från Söndagen (4/6)
Hade en förhoppning på att skippa ett pass och plåta även min grupp.
Men Det var så förbaskat bra och roligt att jag inte hann det.
Men som sagt lite bilder finns på
www.frilansfotograf.nu
klicka på övrigt och sedan SMC
Där kan ni även beställa bilder om ni vill.
Tack för en kanonkurs
Du kan ju beställa en på migMrRoadSnail skrev:2215372Snygga bilder! Synd att jag inte kom med.
rgrelz skrev:2215455Från att aldrig ha kört bana förut till att efter lördagens pass känna, när kan jag köra nästa gång.
Det var en grymt bra kurs och jag lovar att ingen i min umgängeskrets har missat att den var bra.
Tack till alla instruktörer samt deltagare!
//Robin
Forsberg skrev:2215555Slocknade per omgående i soffan igår kväll, började så klart drömma om körningen på banan. Vaknar med ett REJÄLT ryck när jag highside:ade i vänstern efter start å mål. Har man kört för mycket bana då?
*Stretchar ljumskarna*
Japp jag får leta mej en svart å röd eller nåt i dom italienska färgerna!!Forsberg skrev:2213772Jäklar, då måste du ju byta överdragsjacka
Jo då din Ducce mullrade å skramlade fint!!Jag vet bara inte vad ni heter här.......Taz skrev:2214454Var det bara de två som mullrade... Hrmpf!!!
Verkar som jag får sätta på ändå öppnare system...
Kanonhelg blev det iallafall.
Bra arrangerat.
Utmärkt boende och käk.
Otroligt duktiga deltagare.
Inga fadäser
Kom hem och stöp isäng 04:00 i morse.
Rörken ikväll?!?!
//D
SENSEI skrev:2214609Tja.. det är ju klart att man tittar på och funderar vem som är så dum att man kör nått dylikt...
Svartflaggsligan ledar jag ju iaf
En gång pg av en fråga från depåbossen en gång pga av en viss bullrig ducce som inte fick köra före kl 9
Åsa klart att jag skötte mig. Livrädd att du ska bekräfta för myran vilken buse jag igentligen är...
Kan bara säga en sak... eller nä kan säga massor... Men konondeltagare som kom upp/ner och tog åt sig av kursen. Tyvärr så vart ni inte så många vi hoppats på men det var ju bara kanon ändå.. Då vi fick MASSOR av tid till er.
Och Inga klotningar.. Trotts att det är "fri åkning under ansvar"
Detta visar att ni som deltagare iaf hade något med er när ni kom.. Ett gott omdöme och ett ruskigt glatt humör på samtliga.
Be nu någon ge er en stor kram för att ni är bra... Det är ni värda..
Om ryckte sprider sig om upplägget på kurserna så kommer fler villja gå dem med... Hjälp oss få bort Gubbstämpeln på smcs- kurser.
Forsberg skrev:2214872Gelleråsen 8-9 augusti inbokad
Till min (och Ståhlis) "besvikelse" är mina knäpuckar fortfarande lika blanka som när jag kom
Fredrik H skrev:2216083Var med på lördagen.
Är tok nöjd med dagen
Bra planerat med proffsiga instruktörer.
Det kommer att bli fler SMC kurser. var lugn för det.
// Fredrik
Japp så ska det vara,jag har tecknat en sådan på Falcon!!Forsberg skrev:2216811Hur var det nu, har vi gått igenom en sådan kurs så vi kan teckna SMC-Folksams försäkring för klass 7-11-hojar nu?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|