Forsberg
Den som söker han letar...
R.Stefan skrev:2216857Japp så ska det vara,jag har tecknat en sådan på Falcon!!
Du borde ju få din tre ggr billigare som körde i tre dagar...
Om det ändå vore så väl
R.Stefan skrev:2216857Japp så ska det vara,jag har tecknat en sådan på Falcon!!
Du borde ju få din tre ggr billigare som körde i tre dagar...
Forsberg skrev:2216811Hur var det nu, har vi gått igenom en sådan kurs så vi kan teckna SMC-Folksams försäkring för klass 7-11-hojar nu?
Kul att höra
Var det du som hade röda som for fram som om du hade eld i baken?
Du hade aldrig kört på banan men körde som om du gjort det minst 20-30 gånger
Du körde väldigt bra och säkert så fortsätt att nöta på Mittbanan du så vill du nog byta hoj snart!
Vi ses nåt mer i sommar kanske
Per
Det känns så kul att läsa att kursen var så uppskattad!DR.Greenthumb skrev:2216920Detta är den bästa erfarenheten som jag har fått som hojåkare på 10 år... På en dag har jag lärt mig mer än under mina 10 år som hoj åkare. Alla hojåkare skulle behöva gå den här kursen. Instruktörerna gjorde ett kanon jobb Men det som jag la märke till var att dom tog sig tid med alla. När jag och brorsan min åkte hem var vi i ett tillstånd som jag inte kan beskriva med ord ETT MEGA TACK TILL ALLA INSTRUKTÖRER...
PS: Vi kommer tillbaks lita på det...
SENSEI skrev:2217743Bäst gillade jag killen från Falun på den gml gsx1100ef:en
När han kom fram till oss instruktörer på söndagen före vårt första pass.
- (han)Tja. Bara så ni vet så hör jag lite dåligt om jag inte har min hörselapparat på. Men om ni skriker över 96dB så hör jag...
-(jag) Det ska inte vara några problem.. Vi får tänka på det under dagen.
- (han)Och om jag klotar och blir liggandes och ni tar av mig hjälmen så ska ni inte bli rädda om det lossnar lite delar från mig.. det är fullt normalt... Säger han och höjer sin högra hand och tar bort höger öra.
Snacka om att jag tappade hakan.
Han förklarade sedan att han var född utan hörrselgånger (eller nått sånt)
Det var svårt att höra rikigt när vi låg hopvikta och garva
MrRoadSnail skrev:2215891Det var en av deltagarna på söndagen som filmade med hjälmkamera. Om just du känner dig träffad, är du då sugen på att dela med dig?
Lurch skrev:2217858
Det var jag! Vet inte hur bra det blev men jag jobbar på det!
DR.Greenthumb skrev:2218088
Rörberg nästa...
Chewie skrev:2218093Lätt, kommer jag att deltaga om ny kurs uppstår!
jensa_b skrev:2218198Kan bara säga....Såååå jädra bra dag!!!
DR.Greenthumb skrev:2216920Detta är den bästa erfarenheten som jag har fått som hojåkare på 10 år... På en dag har jag lärt mig mer än under mina 10 år som hoj åkare. Alla hojåkare skulle behöva gå den här kursen. Instruktörerna gjorde ett kanon jobb Men det som jag la märke till var att dom tog sig tid med alla. När jag och brorsan min åkte hem var vi i ett tillstånd som jag inte kan beskriva med ord ETT MEGA TACK TILL ALLA INSTRUKTÖRER...
PS: Vi kommer tillbaks lita på det...
Chewie skrev:2218093Man tackar för den fantastiska och lärorika upplevelsen under broms & kurvkursen i Söndags 4/6-06 Mittsverigebanan. Lätt, kommer jag att deltaga om ny kurs uppstår!
Denna typ av undervisning är verkligen suverän för alla, inte minst för de som åkt hoj under många år!
SMC:s såkallade "gubbstämpel" är väck med pusta, defenetivt med sådana utbildningar!
Tills nästa kurs bör det ha väl skett ett mcbyte för min del är jag övertygad om.
Som andra skrivit tidigare, instruktörerna skall ha en stor eloge för deras engagerade insatser.
Mvh/ Han med lösa öron från Falun
jensa_b skrev:2218198Kan bara säga....Såååå jädra bra dag!!!
Håller verkligen med om vad alla andra har skrivit.....hur bra som helst.
Alla instruktörer la ju ner hela sin själ i oss deltagare...nästan så man satt å var rörd på vägen hem
Men måste få tacka Danny, eller Twinsucker då lite extra mycket
Den energin du la på mig dom sista två omgångarna, gav mig en hel j*a massa körglädje och banåkningssug ska du veta
Så tack alla instruktörer,andra deltagare och vädergudar för att det blev så in i h*e bra!! Ses snart igen hoppas jag
Jensa med röd/vit Retta
MrRoadSnail skrev:2218224Klubba innan du går på banan nästa gång så kommer det bli ännu bättre.
sp2 skrev:2215033Kul att du är nöjd!
Hoppas att ni som gick denna kurs, nu rekomenderar era kompisar och klubbmedlemmar mfl. att gå en Bkk
Jag fick aldrig förmånen attåka i din grupp
hehehe....."förmånen", tack det va snällt sagt Jag får väl helt enkelt se till att bli bättre och så jag kan åka i din grupp nästa gång
Har redan pratat "gott" om SMC´s kurser så ryktet är igång
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |