Geggamoja
Snälla, kan inte någon hoppa av så jag får plats, står som reserv ...
Snälla, kan inte någon hoppa av så jag får plats, står som reserv ...
Prognosen säger regn, massor av regn.
Då var man hemma igen efter 4 kanondagar på Gelleråsen!
Helt mirakulöst (för att vara Sverige/Karlskoga) så var 3 av dessa dagar soliga.
Precis som förra året så var det ett grymt bra arrangemang! Eller dubbelt så bra t om i och med att det var 4 dagar istället för 2.
Det här steglösa upplägget är verkligen helt kanon, och något som jag verkligen hoppas återkommer nästa säsong!
Vill passa på att tacka Lime och Tord för all input som t om får ett hopplöst fall som mig att ta mig runt banan!
Sen är det givetvis alltid kul att träffa alla andra bekanta och obekanta ansikten!
På återseende!
Tack för kanonfina kursdagar. Har lärt mig ett och annat.... Ska nöta nu så det blir rätt.
Premiärvurpad också, bara en så'n sak.
Mja, host host, det var ju en erfarenhet som man egentligen kunde varit utan även om jag lärde mig en del.
En dag regnfritt av två är ändå rätt okej. Dessutom började jag inse att regnkörning faktiskt kan vara rätt skoj också och inte bara... karaktärsdanande. Lyxigt att få två kanonbra instruktörer alldeles för mig själv hela eftermiddagen idag, tack Cicci & Klas!
Tack till mina deltagare under dessa 4 dagarna:
(Long)John, Idris(the Rainman), Stefan(sitta mjukt), Nisse(det visste jag ju), Janne(vilken skillnad), Mika(sätt på bastun) och JP(Däckkrängarmannen.)
Ni var bäst!
Hoppas ni hade lika roligt som mig och att era öron inte har skavsår....
mitt skinnställ är inte torrt än
(Long)John, Idris(the Rainman), Stefan(sitta mjukt), Nisse(det visste jag ju), Janne(vilken skillnad), Mika(sätt på bastun) och JP(Däckkrängarmannen.)
Ni var bäst!
Tack själv! Det var både trevligt, roligt och givande, trots att farten bara sjönk för varje pass. Jag tyckte väl att jag kände igen ditt ansikte när jag såg dig på Gelleråsen. Nu när jag ser din avatar så fattar jag varför
Några filmsnuttar för er i snabb grupp 4-5/8. Fokus på svarta västar.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5309713#post5309713
Ni var bäst!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |