Vänta tills ni får se en bild på däckets högersida. Jag har aldrig sett ett slitagemönster som ser ut så. Det är urgröpningar/gropar hela varvet runt på högersidan...
Då har man gjort sin första highside... Blev avkastad i slutet av depåkurvan och har nu gipsad vänster fot och vänster hand. Tack alla som hjälpte mig hem med prylarna!
Bild? ;-)
Bild? ;-)
Har inte sett det själv, men så snart jag kan ta mig ut i garaget så kommer det en bild...
Ser ju nästan ut som att det släpper på den vita linjen, men det verkar ju mysko att den skulle vara särskilt halt..
Jag tycker det ser ut som att det går på ställ i en par sekunder innan det släpper.
Så friskt gasat hälften brutet?
Jag tycker det ser ut som att det går på ställ i en par sekunder innan det släpper.
Så friskt gasat hälften brutet?
Skyller varken på hojen eller kompisarna på banan så vem blir kvar att skylla på?
Helt klart mitt eget fel...
Det kan ju ha varit fotografens fel.
Peter1980...?
Det KUNDE ha varit så, dock så har jag vittne i form av Semper Idem här på SH som kom ner och kollade läget, så vi stod i depån och snackade när Manne + hoj kom flygande i periferin..
Då har man gjort sin första highside... Blev avkastad i slutet av depåkurvan och har nu gipsad vänster fot och vänster hand. Tack alla som hjälpte mig hem med prylarna!
Välkommen i gänget! Nu hoppas jag du läker ihop riktigt fint så du är med och fajtas nästa år. Fan vad kul vi har haft den här säsongen (minus fadäserna). Och nu får du mer tid att kolla motogp också.
Hur klarade sig hojen med tanke på att den tumlade?
Kollade filmen och jag tycker du har ett mycket bredare spår än du har annars. Får känslan att det var någon miss där i ingången. Sen sker släppet lite mysko för jag tycker inte man hör att du kramar ur direkt. Det ser ut som en klassisk regnvurpa - fast i torrt. Hur var det med det där däcket egentligen?
Krya på dig Manne990, hoppas du läker ihop som du ska.
När får vi komma till sjukan och skriva våra avatarer på gípset
Vem var mest angelägen att lämna? Du eller sjukan?Är hemma i Västerås!
Vem var mest angelägen att lämna? Du eller sjukan?
Hur länge i gips?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |