Vet inte om jag ska vara glad över att vara med i det gänget, men tack!
Har inte riktigt kunnat vara i garaget och fått koll på läget än... Planen är att bli frisk, fixa hojen och reflektera lite över hur upplägget inför nästa år ska se ut.
Jag har gått över gränsen lite ofta i år och behöver hitta ett sätt att bli snabb utan riktigt så här många vurpor...
Ska jag vara ärlig så är det här lite hur jag fungerar och är som person... Pang på! Det är race! Jag ska vara först in i Hårnålen! Han ska fan inte köra i från mig! Men ibland tror jag utvecklingskurvan blir lite väl brant och då kommer misstagen och det gör ont...
För er som inte känner mig så började jag köra bana förra året, gick steg 1-4 i maj och två steg 4 i aug. I våras gick jag steg 5 och sedan har jag tävlat lite i sommar i Speedster Cup. Jag har träffat många trevliga människor i depåerna och jag ser fram emot att träffa er igen nästa år.
Du skulle ha gjort som mig och fått hajsajdern i sandfållan, lite mjukare landning.
Men vad gäller att krascha mindre så har jag lite samma fel i huvudet som dig, även om jag lite lärt mig att jag måste backa av ibland. Det funkar inte alltid, och det är fan svårt att gå emot sin natur (JAG SKA OM DEN JÄVELN!)... Det är ungefär samma sak som man får lära sig på SMC School, om du fastnat med blicken går det fel. Samma med fokus, du måste medvetet bryta ditt fokus och backa av lite, annars går det fel.