bikerwoman skrev:+ dåliga möjligheter till mat och boende (enl. min man som jag just frågade)
Dåliga möjligheter till boende, i Linköping? Det finns ju tusen gånger fler boendemöjligheter i Linkan än Karlskoga. Men jaja..
bikerwoman skrev:+ dåliga möjligheter till mat och boende (enl. min man som jag just frågade)
jP skrev:Tidigare har SMC även kört på Sviestad, som är billigare att hyra än Gelleråsen. Känner du till varför ingen kurs hålls där i år?
bikerwoman skrev:Det blev i alla fall en riktigt kul och lärorik helg trots det minst sagt usla vädret! Spöregn hela lördagen och halva söndagen...
Blev lite många avåkningar, ambulans-Patrik fick jobba lite, men inga allvarliga skador som tur var!
Kul att så många från sporthoj var där
RoLLER skrev:Kursen var riktigt riktigt bra. MYCKET trevliga och kompetenta instruktörer oxå. Jag hade en dunderhelg på så sätt.... trevligt sällskap desutom. Tyvärr så har jag inte alls uppnått det jag ville med kursen pga vädret dådå.... Liiite har det väl iaf gett får man hoppas. Men inte tillräckligt mycket. Men men... så är det. Inget att göra åt saken. Himla otur bara. Såg ut som att Söndan skulle bli bra... men icke. 1,5 torra banpass fick vi. Och då var det sketasköj Ambulanspatrik var tydligen tom. tvungen att tanka och det hade tydligen aldrig hänt
Jag funtar starkt på att gå Augustikursen (klass 7) oxå.... Men får se. Man e ju inte gjord av pengar
Förexten så kände jag mig JÄTTETRÄFFAD när du och han (glömt namnet) gjorde sketchen om kamera/filma/tidtagning
Men men... SMC var inte alls gubbigt eller torvtig nånstans (som många tror) tyckte jag. Tvärtom.... Det var ju sketa race'igt!!!!! Bara massa Synsam Trophy lirare osv... RESPEKT!!!
bikerwoman skrev:Ang. kl 7 -helgen: Kolla om de behöver fler funktionärer som jag var, flaggade emellanåt men fick köra mkt. ändå, helt gratis
Jag ska dit i augusti oxå, ska vara funktionär på instruktörernas avrostning så får jag helgen "på köpet" sen.
Barba skrev:Packet i den blå bussen (Roller, DavO och Stockel) var inte så hemska som de såg ut ... och tur var väl det.
bikerwoman skrev:Ang. kl 7 -helgen: Kolla om de behöver fler funktionärer som jag var, flaggade emellanåt men fick köra mkt. ändå, helt gratis
Jag ska dit i augusti oxå, ska vara funktionär på instruktörernas avrostning så får jag helgen "på köpet" sen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|