håkanbråkan
Ny medlem
Pelle Svensson. (f.d Brottare)
Han försvarade Juha Valjakala, så varför inte....
Han försvarade Juha Valjakala, så varför inte....
Men du försökte alltså köra ifrån polisen?
Isåfall är ju "smitning" korrekt iaf?
Körde du in i polisbilen som stod tvärs över vägen? (isåfall varför? för att du höll för hög hastighet?)
editk, kanske bäst att du inte säger nåt mer om det skapar problem i rätten.
Nästa tips skriv inte något här som du inte vill att polisen ska läsa...
Poliser läser också öppna forum.
Jag skulle ut och köra lite.
Helt plötsligt så ser jag en polisbil som kör fram och ställer sig i vägen. Eftersom min bror blivit påkörd AV EN POLISBIL i en korsning bara månader innan och aldrig blev återställd så fick jag panik.
Jag visste inte vid denna tidpunkt att polisen var ute efter mig. Så jag ställde mig upp och sprang åt sidan. Sen förstod jag att det va mig de ville stoppa så jag stannade.
Alltså har jag inte smitit.
Din historia är inte helt sammanhängande om du ursäktar.
Varför körde du in i polisbilen som ställt sig tvärs över vägen? (borde inte din brors händelse göra dig ännu mer benägen att INTE köra in i en polisbil?)
Om jag fattar det rätt var du altså ute och åkte en kväll och körde mot rött utan att märka att en polis såg det och antagligen började följa efter dig?
Sen (utan att märka polis med blåljus efter dig?) kör du in på en väg med ett vägarbete där du gasade på lite, helt plötsligt kör en polisbil ut på vägen framför dig som du inte hinner bromsa för och kör in i.
eftersom din bror har haft dålig erfarenheter av polisbilar i vägen så försöker du springa därifrån?
Jag skulle ut och köra lite.
Helt plötsligt så ser jag en polisbil som kör fram och ställer sig i vägen. Eftersom min bror blivit påkörd AV EN POLISBIL i en korsning bara månader innan och aldrig blev återställd så fick jag panik.
Jag visste inte vid denna tidpunkt att polisen var ute efter mig. Så jag ställde mig upp och sprang åt sidan. Sen förstod jag att det va mig de ville stoppa så jag stannade.
Alltså har jag inte smitit.
Jag har erkänt att jag har kört för fort men inte att jag har försökt smita.
Misstänker att i Dregens fall handlar det nog mer om att inte bli rövknullad på Hall än att bli av med kortet..Om han nu körde mot rött (vilke han borde veta själv) så lär ju lappen ryka iaf (iofs kanske det minsta problemet om man säger så)
Misstänker att i Dregens fall handlar det nog mer om att inte bli rövknullad på Hall än att bli av med kortet..
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |