Smitning på Vaksalagatan

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
GSXR 1000 k9
Jag vill inte argumentera mot Steffo.....
har läst lite matte och allt han skriver låter helt rätt för mig. Sen att ge honom sånna gliringar hela tiden för att han kan räkna och köra hoj gör bara detta forum mer likt Lunarstorm. Met har ju haft en del bra inlägg dock med lite väl aggresiv ton tycker jag. Kruger eller vad han heter´s mätningar vill jag inte lägga mig i men jag har svårt att tro att de är mer "kontrollerade" än vad de testen de gör i mc tidningar.

ja det finns ju en person som vet vad han gör o gör!!!!
finns det nån i denna stad som kan hantera en hoj, som om det vore han egen arm så är det kruger!! och hans tester e mera verklighet än vad tidningarnas!! kan kanske fråga om han vill göra några broms tester!!

en annan grej, Trodde detta var om en smitning på vaksala gatan men nu har det blivit en massa skit bara!!!!

o sen tycker jag nog att steffo_b ska nog köpa en mopedbil det e nog bäst så!! man kan ju inte läsa sig till erfarenheter i körning, det e ju sånna som dig som har sina uträkningar som fungerar på papper, men inte i livet!!

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
ja det finns ju en person som vet vad han gör o gör!!!!
finns det nån i denna stad som kan hantera en hoj, som om det vore han egen arm så är det kruger!! och hans tester e mera verklighet än vad tidningarnas!! kan kanske fråga om han vill göra några broms tester!!

Aha, så Kruger har spetälska! Eller hur förklarars att R1:an då och då tappade delar? :D Fan, första dan på jobbet och man sitter redan och slösurfar...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning