Snäll-mot-Mattias-dagen

Status
Ej öppen för fler svar.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Killen är en vardagshjälte som orka plöja genom all vår smörja här på jakt efter sådant som måste bort, och han har ändå vilja kvar till att hjälpa och såga på ett fyndigt vis. :tummenupp

Jag skulle aldrig orka med er allihop om jag inte som nu kunnat välja och vraka vad jag vill läsa.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
under den sexistiska o hatiska synen på kvinnor är mattias är yber kille ;)

o även bakom trångsyntheten... och han är inte så hatisk som han verkar.. tror jag.

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Mattias är snällast i stan när alla andra är på landet. :brinnerup ´
... Nej då.. Mattias är snäll men han har vass tunga och han tvekar inte att använda den.. Sen är det som Ugluk skriver helt sant.. Att sitta och plöja igenom en massa goja som moppefuckon(mig själv inräknat) och en massa andra konstiga personer skrivit är nog inte det mest underhållande man kan göra men han gör det iaf...

Och den som sa att Mattias är tjock borde få en omgång med kaktus och grovsalt. :mad: :kocko

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Dom som förtjänar en skriftlig dänga får en... :fatta! Men om man ser igenom skalet o in i hjärtat... så bor där värme.

Tjing för att krama Mattias.... :krama

Stephen

Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Silwer skrev:
sånt rövslickeri, hoppas han fattar det och bannar er:-D
Stackars liten.. Vad har gjort dig så bitter?? Asfalterad sandlåda eller fyrkantiga hjul på barnvagnen??
Kom igen nu.. Detta är en tråd i vilken man ska vara snäll mot Mattias... Men då och då får man väl räkna med att mentala kalhyggen kommer in och förstör... Jag lider med dig...

PUSS........ :rofl :rofl

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Stephen skrev:
Stackars liten.. Vad har gjort dig så bitter?? Asfalterad sandlåda eller fyrkantiga hjul på barnvagnen??
Kom igen nu.. Detta är en tråd i vilken man ska vara snäll mot Mattias... Men då och då får man väl räkna med att mentala kalhyggen kommer in och förstör... Jag lider med dig...

trist att du tog åt dig, lägg inte så mycket tid på sånt här du gör bara bort dig.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Stephen skrev:

:lol :lol :lol Stephen you ... ah well you know... :fyllisar :D

Stephen

Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Silwer skrev:
trist att du tog åt dig, lägg inte så mycket tid på sånt här du gör bara bort dig.
Klart att jag tog åt mig...
Om du ursäktar så ska jag gå och tvätta näsan nu.. Tycker mig se att den är lite väl brun..... :rofl :rofl

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Stephen skrev:
Klart att jag tog åt mig...
Om du ursäktar så ska jag gå och tvätta näsan nu.. Tycker mig se att den är lite väl brun..... :rofl :rofl

Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.

Tyvärr kan jag inte gissa vad du babblar om, om du tror du är rolig eller försöker säga mig nåt får du nog uttrycka dig som folk.

Är du orolig över Mattias så fattar han att vi skojar med honom.

Last edited:

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Mattias är ju snäll. Faktis.

Eller... som han skulle sagt det... Så ÄR det! :Mattias

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Silwer skrev:
Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.

Tyvärr kan jag inte gissa vad du babblar om, om du tror du är rolig eller försöker säga mig nåt får du nog uttrycka dig som folk.

Är du orolig över Mattias så fattar han att vi skojar med honom.

:7peta

du kan inte tänka dig att det skulle kunna vara så, att faktiskt du har fel i denhär frågan?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...