Silwer skrev:Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.
Nej nej, helt allvarligt.
Silwer skrev:Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.
Gustav1 skrev:Nej nej, helt allvarligt.
Tillåt mig tvivla..Gustav1 skrev:Nej nej, helt allvarligt.
Ugluk skrev:Tillåt mig tvivla..![]()
Faktum kvarstår, killen ska oavsett trådens allvarlighetsgrad ha creds för att ganska otacksamt jobb. Det är nog inte många som förstår hur viktig positiv feedback är för idéellt arbetande.
Macho Woman skrev:Mattias är viktig. Han säger de sanningar vi andra håller inne med. Mattias är profeten som får oss andra att se oss själva i nytt ljus och utvecklas. En dag kanske vi kan/får hjälpa honom tillbaka.
Silwer skrev:Ironin är som nån sa död,
...
t-rex skrev:Jag har försökt hävda det hela vintern. Ingen lyssnar på mig...
Mattias skrev:Jag tänkte passa på att tacka Gustav1 (och alla andra) för omtanken och samtidigt premiäranvända min nya, smakfulla avatar. Håll tillgodo.
Mattias skrev:Jag tänkte passa på att tacka Gustav1 (och alla andra) för omtanken och samtidigt premiäranvända min nya, smakfulla avatar. Håll tillgodo.
anja skrev:
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!