Silwer skrev:Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.
Nej nej, helt allvarligt.
Silwer skrev:Ironin är som nån sa död, hela tråden är ett skämt, det tror jag alla i tråden utom vissa element mycket väl förstår även den som startade den.
anja skrev:
Gustav1 skrev:Nej nej, helt allvarligt.
Tillåt mig tvivla..Gustav1 skrev:Nej nej, helt allvarligt.
Ugluk skrev:Tillåt mig tvivla..
Faktum kvarstår, killen ska oavsett trådens allvarlighetsgrad ha creds för att ganska otacksamt jobb. Det är nog inte många som förstår hur viktig positiv feedback är för idéellt arbetande.
Macho Woman skrev:Mattias är viktig. Han säger de sanningar vi andra håller inne med. Mattias är profeten som får oss andra att se oss själva i nytt ljus och utvecklas. En dag kanske vi kan/får hjälpa honom tillbaka.
Silwer skrev:Ironin är som nån sa död,
...
t-rex skrev:Jag har försökt hävda det hela vintern. Ingen lyssnar på mig...
Mattias skrev:Jag tänkte passa på att tacka Gustav1 (och alla andra) för omtanken och samtidigt premiäranvända min nya, smakfulla avatar. Håll tillgodo.
Mattias skrev:Jag tänkte passa på att tacka Gustav1 (och alla andra) för omtanken och samtidigt premiäranvända min nya, smakfulla avatar. Håll tillgodo.
anja skrev:
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |