Snälla hjälp mig någon!!!!!

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
eftersom du nu hade kille :tungan så kan jag erbjuda mot lite pröjs..

jensen healy (lotus med brutalt ljud) kab
eller
honda VTR firestorm (som välter saker enbart med ljudet :yoparty )

båda är brutala räcers som ser ut och låter som just sådana, misfits kille med misfits åk :yoparty

brukar bli rush nu mot studenten med massa folk som vill bli hämtade så..
 

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Lindén skrev:
Åker blöd å inte slutat skolan ännu?
Sedär ja! Ordning i ledet? Gått om några år??? :hihi

Nej jag har inte gått om plugget. Förstår inte själv riktigt hur det går runt men det blir lite snålåka, åtminstonde i slutet utav sommarn.
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Oj, oj, oj, vilka svar!!! Det är så man blir mörkrädd!

Nåja, en rekommendation är att skit i alla fåntrattar som inte har förstått bättre än att skicka den ena gliringen efter den andra, utan botten. Haka i stället på dem som de fakto har gett förslag och erbjudit sig hjälp.

Ett annat alternativ är att kontakta någon mc-klubb i Gbg, ex. Kortedala Motorklubb, KMK (http://www.kortedalamotorklubb.com) och fråga om några kan ställa upp på en tisdag.

Det KAN bli problem eftersom de flesta arbetar men vi (KMK) har i alla fall några som arbetar till sjöss och som kanske är hemma vid den tidpunkten så det kan ju vara ett alternativ värt att kolla i alla fall.

Lycka till!
// Niklas
 

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Haha, riktigt taskiga kommentarer från vissa här, men roliga dock.

Hade gärna ställt upp med min R1:a men ett par problem dyker upp.
Jag jobbar den dagen. Har enkelcuts och tagit bort fotpinnarna vilket innebär inget åka för brudarna :D och sen så är det ju trots allt 30-40 mil till götet eler var det nu var du pluggade... Sen har vi ju den faktorn att du nu hade pojkvän :arsele :D
 

DenGalne

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2005
Ort
Solkusten
Hoj
VFR800 -02
Ehhe, många har missat mycket! :kocko

Det är inte bara damen i fråga som "går ut" den dagen, att missa chansen att glida runt bland mängder av tjejer som är possitiva, glada och sugna på party :banana kan väl inte vara fel?! Eller?!?!?

Men hade det inte varit får långt 40 mil, så hade jag dykt upp, slitit av packväskorna och lagt på ett extra lager vax och glänst... :yoparty

Skippa gliringarna och lös hennes problem, hon har säkert en singel kompis också...

Plus till dom som har varit seriösa, har sett några riktigt bra förslag! :tummenupp

/K
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Vad jag inte fattar här är varför det skulle spela någon roll om hon hade kille eller?
Räknar ni kallt med att få knöka på alla singeltjejer ni träffar/skjutsar?
Livet är lite mer komplicerat än så.

Jag bor i fel landsände, och har inga bra tips, men hoppas att det löser sig för dig.
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Jag ställer upp och kör mc kortege för dig om du vill det..... Seså gabbarna nu får ni vara snälla mot flickan och hjälpa henne....Visa vilka gentlemän ni är ( :hihi )

1. Miss_Orchidee
2. Wolfskin (om jobbet tillåter.)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11......
 

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Östra åkern
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Uppe i Stockholm så har vi Odenplans specialbilsuthyrning http://www.hyrspecialbil.nu/ , du kan ju alltid ringa dit och höra om dom har någon verksamhet nere i GBG eller kanske har någon samarbetspartner.....

Kan ju vara värt ett försök, med det känns som om du är lite sent ute. De flesta brukar vara bokade vid den här tiden.
Lycka till
H
 

Coola Ola

Guest
Självklart ställer man upp på mc-kortege!

1. Miss_Orchidee
2. Wolfskin (om jobbet tillåter.)
3. Coola Ola
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11......

-edit- testa att lägg upp en tråd om kortege i Gbg-forumet, ökar ju chansen att du når ut till gbg:are om du vill ha en mckortege!
 
Last edited:

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Ort
I en liten fiskeby
Hoj
En stor och en liten
GuW skrev:
Vad jag inte fattar här är varför det skulle spela någon roll om hon hade kille eller?
Räknar ni kallt med att få knöka på alla singeltjejer ni träffar/skjutsar?
Livet är lite mer komplicerat än så.

Det har jag inte några problem med att förstå. Chansen är ju avsevärt mycket större iaf. :lol Jag resonerar likadant själv. :banana

För att hålla mig till ämnet så måste jag också säga att jag inte heller har några bättre tips än de som redan sagts. Tänk igenom din bekantskapskrets och deras bekanta, kanske finns det något där.
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
GuW skrev:
Räknar ni kallt med att få knöka på alla singeltjejer ni träffar/skjutsar?
Livet är lite mer komplicerat än så.

...är det verkligen det?

Detta var en rolig tråd :hihi
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
:tummenupp

GuW skrev:
Vad jag inte fattar här är varför det skulle spela någon roll om hon hade kille eller?
Räknar ni kallt med att få knöka på alla singeltjejer ni träffar/skjutsar?
Livet är lite mer komplicerat än så.

Jag bor i fel landsände, och har inga bra tips, men hoppas att det löser sig för dig.
 

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Ort
-
Hoj
ZX-9R -01/02
Ajdå, typiskt att man råkar tenta just den 31/5 så det e la knappast idé om inte efter klockan tre (på eftermidda'n)... :(
/F.
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Paroxyst skrev:
Nähe! Tydligen så slog inte en Merca SL55 AMG så speciellt högt alls. Nå skit i det då. :arsele

Lugn, ge flickan en chans att höra av sig. Får hon väl se en bild av vad för fordon du har att erbjuda så skall du se att det förmodligen är av intresse!

Lägg upp en bild eller två är mitt förslag!

// Niklas
 

Mcbrud

Guest
Tack så JÄTTEMYCKET för alla förslag och alla snälla saker ni sagt. (till er andra: :finger ) Tror att det löst sig tack vare snälla människor här på sporthoj. Har fått ett erbjudande att åka i en militärjeep (eller nåt sånt) från -42, en snäll gutt här på forumet som ställer upp. Alla ni som erbjöd er att ställa upp på kortege och vill se lite söta brudar :rolleyes: kan ju såklart komma och hälsa på om ni har tid! Jag lovar att hälsa på er alla! =)
Tack, Tack, tack och åter TACK!!
 

Mcbrud

Guest
kan ju tillägga att det blir runt tretiden på burgården. Ser ni en liten blond tjej som spanar på alla hojjar så är det jag...
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Lindén skrev:
Hyr en bil!
www.okq8.se
Gå sedan med på lunarstorm.... :D

:rofl :lol

Undrar hur många som hade ställt upp det hade varit en kille på 18bast som ville ha hjälp :confused: :va Ehh precis alla skulle säga att ordna detta själv din fjant osv osv :fatta! Så fyyyy på er era kåtgubbar.

Detta är ju vad jag tror ialf!!!
 

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Söder om stan
Hoj
En blå..
GuW skrev:
Vad jag inte fattar här är varför det skulle spela någon roll om hon hade kille eller?
Räknar ni kallt med att få knöka på alla singeltjejer ni träffar/skjutsar?
Livet är lite mer komplicerat än så.

Jag bor i fel landsände, och har inga bra tips, men hoppas att det löser sig för dig.

Vadå får man inte kn...a i Umeå om man skjutsat, fan va sjukt :kocko .. Antar att dom flesta har enkelcuts däruppe :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top