Det hade ju varit lite skoj om ett klick på Startsidan flyttade muspekaren till loggan och klickade. :trollface
Jag vill ha en knapp som ser ut som en liten tärning som tar mig till en helt slumpvis vald tråd på Sporthoj när jag klickar på den. På det sättet kan jag fördriva tiden och läsa trådar utan att behöva göra aktiva val i mitt klickande.
Låter inte fel, personligen så tycker jag att startknappen är bra bara den finns, vart spelar mindre roll. Access vart man än befinner sig på forumet, snyggt och professionelltSka vi ha en återvända till forumet knapp före Startsidan-knappen?
Sen en undernivå på Startsidan-knappen så man kan välja om den ska gå till forumet eller Startsidan?
En knapp för alla?
Låter inte fel, personligen så tycker jag att startknappen är bra bara den finns, vart spelar mindre roll. Access vart man än befinner sig på forumet, snyggt och professionellt
Jag är inte nöjd. Klicka ju av bara farten på den jäkla hemknappen när jag vill till forumstartsidan.
Suck.
Vad är det här för jävla skit-ändring...? Jag har redan klickat fel flera gånger när jag egentligen ville trycka på Forumet-knappen.
Tillbaka till gårdagens utseende, tack.
Jisses, blev det problem nu för alla er vana? Blev jag en syndabock nu? Har mitt förslag förändrat UI så mycket så att sidan längre inte känns igen? Är skillnaden så stor som att gå från Windows 3.11 miljö till Windows 10? Tänk nu ett steg längre mitt herrskap och se hur ni reagerar på 2 knappar som har bytt plats. På tal om internetvana Min tanke och önskan var en knapp som säger snabbt och tydligt "jag är startsidan" att funktionen finns redan var inget nytt, tanken med det hela, (fråga alla som jobbar med IT) är att utveckla en sån användarvänlig miljö som vanligt. Så att Agda87 kan känna sig hemma så fort hon öppnar sidan för första gången. Jag är säker på att Swedie kan flytta knappen till ett "lämpligare" ställe så att sidan känns igen så att det inte blir fel när man klickar snart ska jag scrolla högst upp för att förhandsgranska mitt inlägg, istället för att trycka ctrl+home, trots att den knappkombinationen har "samma funktion"
Jisses, blev det problem nu för alla er vana? Blev jag en syndabock nu? Har mitt förslag förändrat UI så mycket så att sidan längre inte känns igen? Är skillnaden så stor som att gå från Windows 3.11 miljö till Windows 10? Tänk nu ett steg längre mitt herrskap och se hur ni reagerar på 2 knappar som har bytt plats. På tal om internetvana Min tanke och önskan var en knapp som säger snabbt och tydligt "jag är startsidan" att funktionen finns redan var inget nytt, tanken med det hela, (fråga alla som jobbar med IT) är att utveckla en sån användarvänlig miljö som vanligt. Så att Agda87 kan känna sig hemma så fort hon öppnar sidan för första gången. Jag är säker på att Swedie kan flytta knappen till ett "lämpligare" ställe så att sidan känns igen så att det inte blir fel när man klickar snart ska jag scrolla högst upp för att förhandsgranska mitt inlägg, istället för att trycka ctrl+home, trots att den knappkombinationen har "samma funktion"
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|