RymdBörje
Seriöst fartblind
Eller?
Mission impossible!
Ungefär lika bra som "att kunna stanna inom den sträcka man kan överblicka".
Eller?
Mission impossible!
Precis som man anpassar en hoj efter längden på föraren så fixar man utrustningen på hesten!
En extra, lite längre sån där fotpinne man kan fälla ner när man ska upp och vips har man en trappstege!
if there's a will there's a way.
Mötte två hestar i skogen idag. I EN JÄVLA KURVA!
Exakt vad jag har hävdat hela tiden, hestar har fan inget att göra i KURVOR
Speciellt inte när den ena stod med röven och huvvet mot dikena! Höll på att klippa in i arslet på sidan av hestfen!
[video=youtube;RNB8LMxMOlY]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RNB8LMxMOlY[/video]
Jag brukar tänka så när jag väljer min hastighet
Sure fröken 260km/h...
Såg ju inte direkt ut som en ok hastighet
Nämen vad säger du, jag skulle aldrig.
Ganska snarlika sporthojare faktiskt. Lite blåljusblink och de drar som en avlöning.Genom det som postats och genom att läsa av vissa som postat så har vi konstaterat att:
# Hästar har riktigt labila psyken, kan skrämmas av vad fan som helst, kan ta till flykten närsomhelst och är inte lämpliga att vistas i trafiken.
# Hästägare / hästtjejer / ryttare är riktiga egoister eftersom de lik förbannat ska släpa ut krakarna i trafiken och sedan hytta med näven åt andra trafikanter.
nja, då är åtminstone sporthojare konsekventa i sitt beteendeGanska snarlika sporthojare faktiskt. Lite blåljusblink och de drar som en avlöning.
Tycker det är rätt hopplöst det där med häst i trafiken. Stöter ofta på ensamma tjejer i lägre tonåren som är ute på en dum jävla ridskolehamburgare som av någon anledning fortfarande inte kan bete sig i trafiken. Har försökt alla möjliga sätt att köra förbi men det är ju olika reaktioner varenda gång, måste vara ett av jordens mest korkade djur. Är så trött på det att jag hellre vänder och kör ett annat håll än kör förbi
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |