AAAHHHHHH!!!! RF_Racing!!! Spring för livet!Ron_Stoppable skrev:2168297haha jag har vart här förr.. dock inte som dom.. snöret är bara utsmyckning.
Btw, morakniven är bäst
AAAHHHHHH!!!! RF_Racing!!! Spring för livet!Ron_Stoppable skrev:2168297haha jag har vart här förr.. dock inte som dom.. snöret är bara utsmyckning.
Vill inte starta en diskution men du är föd den 1 januari 1988 och kör r1a? Yeah rigt kan någon kolla om han har samma ip som dom andra? Inte för jag bryr mig men vorre kul att veta.Ron_Stoppable skrev:2168297haha jag har vart här förr.. dock inte som dom.. snöret är bara utsmyckning.
prulle skrev:2168323Vill inte starta en diskution men du är föd den 1 januari 1988 och kör r1a? Yeah rigt kan någon kolla om han har samma ip som dom andra? Inte för jag bryr mig men vorre kul att veta.
Så bra. Välkomen hit i vilket fall som hälst.Ron_Stoppable skrev:2168339Mer än gärna.. kolla upp min IP!
Nån som är admin.. skriv ut min ip.. och alla andra uppgifter ni kan få ut och gämför dom..
Eller så är det så att rf o mr har växt till sog.. skaffat hoj o vill bli lite seriös.
prulle skrev:2168372Så bra. Välkomen hit i vilket fall som hälst.
Johan skrev:2173087trådlyft!
Men allvarligt, började som en kul tråd men nu har detta verkligen satt sig på hjärnan, ska ju tjacka grillpåse inför helgen och nu måste jag ju bara få veta hur den ska öppnas snyggt. Nån måste ju veta-
Dee_cati skrev:2167658Bästa är ju att använda morakniven du har längs med byxbenet
Lilla_damen skrev:haha, jag är alldeles för trött och har snuskig fantasi..
Johan skrev:2173087kul tråd
Lilla_damen skrev:2175479haha, jag är alldeles för trött och har snuskig fantasi..
Johan skrev:2221733Time att skryta.
I förrgår lyckades jag för andra gången i mitt liv få upp påsen med ett snyggt litet drag i snöret.
Tyvärr kunda jag ju inte hålla mig cool och se naturlig ut utan blev ju tvungen att hoppa omkring och visa för alla att jag lyckades.
Men nästa gång så...
Men det är ju inte en äkta snyggöppning. Skär man av trådarna kan man ju lika gärna snitta upp påsen. Tricket måste ju vara att klara sig utan verktyg. Tänk om du hamnar vilse ute i skogen utan verktyg och endast har en grillkolspåse med dig, vad gör du då..Cervantes skrev:2222179Gör som jag skrev så kommer ni lyckas varje gång!!!
Olsson skrev:2222546Gasolgrill
Johan skrev:2222540Men det är ju inte en äkta snyggöppning. Skär man av trådarna kan man ju lika gärna snitta upp påsen. Tricket måste ju vara att klara sig utan verktyg. Tänk om du hamnar vilse ute i skogen utan verktyg och endast har en grillkolspåse med dig, vad gör du då..
Jonathan skrev:2222608Ghey
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |