Cervantes skrev:2222836Håller med Jonathan!! omanligt med gasol.. kan man ju lika gärna steka maten ju!
Jag är så säker i min manlighet så jag behöver inte stå och flasha med några snören på en papperspåse
Cervantes skrev:2222836Håller med Jonathan!! omanligt med gasol.. kan man ju lika gärna steka maten ju!
Olsson skrev:2222892Jag är så säker i min manlighet så jag behöver inte stå och flasha med några snören på en papperspåse
Olsson skrev:2222892Jag är så säker i min manlighet så jag behöver inte stå och flasha med några snören på en papperspåse
Cervantes skrev:2223101inte bara snöret... Va vore grillning utan det obligatoriska svampmolnet när man tänder all tändvätska??
Så du gör som vi riktiga män och använder verktyget som hänger längs benet?
Olsson skrev:2223725Bahh.. Har du tänt en gasolgrill när gasolen stått på ett tag ?
Där snackar vi manlighet
Jepp.. Plus lite andra manliga verktyg, kapmaskiner osv
Kuritas skrev:2167651Är det någon som har en universallösning på hur man lyckas öppna grillkolspåsen genom att dra i snörena. Har lyckats med det två gånger i mitt liv, oftast går det bara åt pipan och snörena dras åt kring varandra.
Känns jävligt aktuellt nu när det är grillsäsong!
Olsson skrev:2223725Bahh.. Har du tänt en gasolgrill när gasolen stått på ett tag ?
Där snackar vi manlighet
Jepp.. Plus lite andra manliga verktyg, kapmaskiner osv
Kuritas skrev:2167737Blir det en snygg öppning då? Jag är alltså inte ute efter sönderrivna påsar utan ett läge där snöret flyger ur hålen likt en skrämd duva ur ett duvslag! [poesi-mode=OFF]
timm skrev:2245161Nu tänkte jag bli så där seriös... Idag behövde en ny brikett-påse öppnas och jag ägnade då lite tid åt att försöka fatta hur det går till. /kniven...
Jonathan skrev:2223732Jag slår vad om att du ber tanten när det inte går för dig ?
Det är ju inte helt utan att man känner en viss stolthet...juha01 skrev:2246083Mycket bra gjort! Du är den enda som lyckats dokumentera eländet!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|