Får man säga 2 takts mög.!!??
Ja...jag säger då det. Lynx Boondocker. Skotern from hell. En 2011. Som det bara har varit en massa skit med.
Och 4 takt är för tungt.! Vaffan ska man ha dårrå.!?
Säg nu. Att man vill ha en bra maskin som tåls att åka med. Som inte måste mekas och vara på verkstan halva säsongen.
Ska funka till en del ledåka. Och då vill man kunna ösa på lite. (Boondockern funkar bra på skumpiga leder) Man ska kunna lajja lite utanför led. Dock inte värsta klättrandet och flängandet på längden och tvären.
Vad ska man ha då??
Nya Viper som kommer till nästa säsong? Arctic Cat chassie med Yamaha 4-takt, ska väga 17kg mindre än Nytron om jag kommer ihåg rätt, jag var på premiärvisning igår.
Jo. Den är på tapeten. Så du var på hemmavisningen alltså.!?
Alltid lite vanskligt att köpa en helt ny modell första året den släpps. Dom släpper ju en ny redan 2015. Som förmodligen är uppdaterad.
Men visst fan är den snygg. Inget snack om det. Och dom där -17 kilona lär nog kännas.
Ja...jag säger då det. Lynx Boondocker. Skotern from hell. En 2011. Som det bara har varit en massa skit med.
Säg nu. Att man vill ha en bra maskin som tåls att åka med. Som inte måste mekas och vara på verkstan halva säsongen.
Ska funka till en del ledåka. Och då vill man kunna ösa på lite. (Boondockern funkar bra på skumpiga leder) Man ska kunna lajja lite utanför led. Dock inte värsta klättrandet och flängandet på längden och tvären.
Vad ska man ha då??
Vad ska man ha då??
Jösses hur slarvigt skotrar kan vara uppbyggda. Jag har trimmat min skoter idag! Upptäckte att trottlarna hade ungefär 10 mm kvar till full gas. Så jag har limmat på fyra små distanser på gashandtaget samt täljt bort lite under handtaget så nu kan jag gasa fullt.
Jo. Den är på tapeten. Så du var på hemmavisningen alltså.!?
Alltid lite vanskligt att köpa en helt ny modell första året den släpps. Dom släpper ju en ny redan 2015. Som förmodligen är uppdaterad.
Men visst fan är den snygg. Inget snack om det. Och dom där -17 kilona lär nog kännas.
Nya Viper som kommer till nästa säsong? Arctic Cat chassie med Yamaha 4-takt, ska väga 17kg mindre än Nytron om jag kommer ihåg rätt, jag var på premiärvisning igår.
Satan... Ska man behöva byta nu alltså :/
Enligt ditt eget inlägg #476 verkar det inte bättre
143,900:-
Edit: 138,900 med 5000kr kläder som ingår om man är snabb.
Satan... Ska man behöva byta nu alltså :/
.......är tunga och lite klumpigare än 2-taktarna men att bara fylla bensin och slippa bekymra sig är mycket värt för mig som bara vill köra, inte skruva
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|