chrismalm
Ny medlem
Ska bli kul att se filmen om H2an inte får kalla pistonger.
Rullande från 50, H2R mot Bugattin skulle inte ens bli roligt. Bilen skulle bli så hårt mosad, t.o.m en standard S1000rr var ju snabbare, och en H2R (med rätt pilot) äter upp en S1000RR.
Ngn med ny R1?
Verkligen, gillar man inte att gasa som flera i tråden verkar ha svårt för kan man sälja sin hoj och köpa rullator
Behövs inte. En H2 räcker gott och väl.
Jag bryr mig inte nämnvärt om någon drar på om de kan välja tillfällen när det inte utsätter andra för fara eller måste dra på framför fartkameror, försöka få snuthäng eller dyl som kan leda till restriktioner för hela hojkollektivet.
Men bara för att man inte måste maxa hojen varje gång man är på motorväg, bara för att man inte hoppar över guppen framför skolor/dagis och måste göra fuckyou burnouter vid rödljusen så är man inte olämplig mc förare.
Kör som du vill, men om folk kan njuta av en sansad hojtur utan att bete sig som påtända hojtjuvar så låt de göra det.
Till Mandelhyndan: Det är väl inte alls konstigt, det som räknas är effekt/vikt och där vinner Mc:n.
Nej, det är inte alls vikteffekt som avgör när man kör fort rakt fram.
Nej, det är inte alls vikteffekt som avgör när man kör fort rakt fram.
BMW 330i motor i den va?
När det gäller acceleration, jo. Men som du antyder så spelar luftmotståndet en exponentiellt större roll ju fortare det går.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |