Snabbast acc hittan och dittan, oväsentligt. På mc har man hundra gånger roligare oavsett om man vinner eller inte. Mer fartupplevelse, mer kickar och mer känsla
Snabbast acc hittan och dittan, oväsentligt. På mc har man hundra gånger roligare oavsett om man vinner eller inte. Mer fartupplevelse, mer kickar och mer känsla
Och du har varken kört Koenigsegg eller Bugatti.
Jo för fan, äger bäggeOch du har varken kört Koenigsegg eller Bugatti.
Kanske avslöjar min dumhet nu men vem vann???
Jag ser ju att H2an sticker iväg första delen men på slutet ser det ut som att Bugattin äter upp hojen eller är det när rejset redan är över?
Är väll bara å kika på detta klippet och säga vad man sen tror om luftmotstånd/effekt/vikt/väder/stående start/rullande start/kostnad för fordon/blablablablabla.
Det slutar ju aldrig tjafsas i Gustavs tråder? Får ni aldrig nog?
https://www.youtube.com/watch?v=bfLqa4vlmFI
Först sticker H2:an iväg, sen verkar det jämnt, med Bugattin några meter bakom, sen blev jag inte riktigt klok på om H2:an slutade dra i gasen för att strax börja bromsa, Bugattin detsamma men något senare?Kanske avslöjar min dumhet nu men vem vann???
Jag ser ju att H2an sticker iväg första delen men på slutet ser det ut som att Bugattin äter upp hojen eller är det när rejset redan är över?
Dom som tjafasr mest här dyker aldrig upp själva utan tycker bara ftamför en skärm utan att skapa ngt själva Tangentbordsriddatre.
Vågar du möta en 125cc 2-takt?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |