RobRas
Guest
sitter här på jobbet och skäms lite, mina jeans som jag inte hunnit tvätta än luktar koskit! Tur att mycket folk är på semester just nu. Kul på ekefestivalen, men skitigt!
Haha! Du luktar inte öl?? Gick lite vilt till...
sitter här på jobbet och skäms lite, mina jeans som jag inte hunnit tvätta än luktar koskit! Tur att mycket folk är på semester just nu. Kul på ekefestivalen, men skitigt!
Haha! Du luktar inte öl?? Gick lite vilt till...
När jag som vanligt, på söndagens förmiddag satt och undersökte mina tillhörigheter i jakten på ledtrådar om vad som hänt kvällen innan, fann även jag att jag hade koskit upp till knäna.
Drog slutsatsen att det måste varit roligt.
Fortsättning från Fina fiskens fylletråd.
Fattar inte heller varför så många kör på egen hand. Tycker själv det är fan så mycket roligare att vara ett gäng. Är bra mycket säkrare med.
Temposkillnad tycker inte jag håller som argument. Klart att man ska köra i sitt eget tempo. Om man vill köra fortare så får man väl snällt vänta in alla vid nästa korsning. Så har det alltid funkat så länge jag kört...
Men jag kanske har helt fel
Vi kanske får ta oss i kragen allihopa och försöka använda spontanåkartråden lite mer frekvent. Eller har någon nåt bättre förslag på hur vi ska kontakta varann. Röksignaler kanske?
Mobil i all ära men dra mass-sms till 20 pers varje gång man ska ut o gasa är inte jag så sugen på.
Fortsättning från Fina fiskens fylletråd.
Fattar inte heller varför så många kör på egen hand. Tycker själv det är fan så mycket roligare att vara ett gäng. Är bra mycket säkrare med.
Temposkillnad tycker inte jag håller som argument. Klart att man ska köra i sitt eget tempo. Om man vill köra fortare så får man väl snällt vänta in alla vid nästa korsning. Så har det alltid funkat så länge jag kört...
Men jag kanske har helt fel
Vi kanske får ta oss i kragen allihopa och försöka använda spontanåkartråden lite mer frekvent. Eller har någon nåt bättre förslag på hur vi ska kontakta varann. Röksignaler kanske?
Mobil i all ära men dra mass-sms till 20 pers varje gång man ska ut o gasa är inte jag så sugen på.
Jag vill köra med er! Måste bara köpa nya däck... är bridgestone bt002 bra, någon som vet?
Ok, tack! Blir nog sånna.. vad man har för däck har ingen betydelse
HAHAHA bästa biten "Efter flera dagars studier av materialet, som krävde elva lastpallar och 80 flyttkartonger för att transporteras till polishuset, fann man barnporren"
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|