Whizkid
NMCK
- Gick med
- 14 Jan 2006
- Hoj
- Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
varför lugnt? du ska väl inte jobba.. min tur att bjussa på öl tror jag bestämt..
Det lär det väl bli, dock extremlugnt.
varför lugnt? du ska väl inte jobba.. min tur att bjussa på öl tror jag bestämt..
Va e de för snack?
Fler tips på fin-fina vägar i Kronoberg?
//Magnus
Klavre-åseda-hultanäs-fagerhult-aboda-högsby-fågelfors-virserum-skirö-näshult-åseda-ösjöbol-Norrhult
funkar bra =)
är det nån som kör nåt där hemma?? har fikakwällarna i knutte slutat för säsongen nu?
Trött men känner samtidigt att du inte kan sova!?
Prova då gärna:
http://www.youtube.com/watch?v=etLE3ALWZaM
qp e enda burgarn från mcd som gär äta med en näve ytan att spilla
bläää, stulen hoj =/ ... risken att polisen hittar den är minimal, inga kids som vill lägga ner pengar på nya hantag till en stulen hoj, 3-4 veckor innan jag får ersättning.. *stön
testa 950 SM och speed triple idag, 950n vart lite av en besvikelse, var ingen motard direkt men iaf grym wheeliemaskin.... triplen däremot, fifan va jag trivdes, passade min längd (~183cm) perfekt, fint bottenvrid och bra med toppeffekt!... en sån vill jag ha ngn gång! =)
jag ska vara först med en triple i samhället!!!! tänk på det..
det är lugnt, kommer inte än på ett tag. när jag tröttnat på motard däremot, då får du skynda dig och slå till på en, annars...!
tycker ändå att dom har en tendens till att likna något som kommer i från "nazi-tysklands" eran!? Jag vet inte säkert men de är en känsla,..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|