halloween nästa helg!!! nån som ska klä ut sig??? är det nån som har en leksakskniv som jag kan få låna? eller en köttkniv..
Men behöver du verkligen klä ut dig
halloween nästa helg!!! nån som ska klä ut sig??? är det nån som har en leksakskniv som jag kan få låna? eller en köttkniv..
Jag tog cayenne i hummersôppan
jo, jag satt o fundera lite, karl alternativt flörtiz här på sh lever han lr?? och hur gick de me hojjen hans, blev den såld och isf har han köpt en ny och om han gjort de går den nya bra o så?? har vart sömn lös nu ett par nätter och måste fråga! VART ÄR DU PLUTTEN??
//FiShi
Jag dricker kaffe! Vad dricker ni?
Skit ner dig !
Flörtiz sålde hojen...köpte ingen ny!!
Nu har han handlat sej en bubbla!!
Wernesgruner (med prickar över u:et)å jameson för min del
Vad menar du?
Han har köpt en VW Bubbla av -58 års modell...
näää,..
de kan jag tro, nu ska det väl ut o raggas o flörtaz i den kan jag tänka! o napp lär han få den jäveln
Dom lär flockas runt honom!!
precis, skulle inte förvåna mej ett skit.. fan att en del ska ha så lätt för cheyer .. vi borde faan spöa han..
jag hörde iofs att nån hade dambesök från göteborg hemma i helgen
jag hörde iofs att nån hade dambesök från göteborg hemma i helgen
Dan, gjorde världens dåligaste affär precis! Skulle sälja 4 dubbdäck, satt ut annons på 450(snabbt iväg bara) på blocket. En kille kom och kolla, köpte 2 av dom, de andra ville han inte ha då de va ganska snedslitna. Han betala 200 för dom. Jag tar bort annonsen och tänker att jag tar däcken till skroten någon gång. Sedan kollar jag i fickan och hittar bara en av de två hundralapparna, WTF, då har jag tappat en av dom! Så idag har jag sålt 2 däck för 100 - 40 (annonskostnad) = 60 kr!!!
Det skulle jag lätt betala för att slippa gå upp tidigare, prata telefon, klä på sig, prata med person!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|