Snacka om allt!!!!

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
jo, jag satt o fundera lite, karl alternativt flörtiz här på sh lever han lr?? och hur gick de me hojjen hans, blev den såld och isf har han köpt en ny och om han gjort de går den nya bra o så?? har vart sömn lös nu ett par nätter och måste fråga! VART ÄR DU PLUTTEN??:D

//FiShi

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jo, jag satt o fundera lite, karl alternativt flörtiz här på sh lever han lr?? och hur gick de me hojjen hans, blev den såld och isf har han köpt en ny och om han gjort de går den nya bra o så?? har vart sömn lös nu ett par nätter och måste fråga! VART ÄR DU PLUTTEN??:D

//FiShi

scaary.. funderade på precis samma sak häromdagen..
flörtiz?? :confused:

MICKE77

Living on the edge...
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Honda CBR 954RR -02, Kawasaki ZX-10R -05
Flörtiz sålde hojen...köpte ingen ny!!
Nu har han handlat sej en bubbla!!

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
precis, skulle inte förvåna mej ett skit.. fan att en del ska ha så lätt för cheyer:mad: .. vi borde faan spöa han..:näsblod :D

jag hörde iofs att nån hade dambesök från göteborg hemma i helgen :brynad

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
990smr
Dan, gjorde världens dåligaste affär precis! Skulle sälja 4 dubbdäck, satt ut annons på 450(snabbt iväg bara) på blocket. En kille kom och kolla, köpte 2 av dom, de andra ville han inte ha då de va ganska snedslitna. Han betala 200 för dom. Jag tar bort annonsen och tänker att jag tar däcken till skroten någon gång. Sedan kollar jag i fickan och hittar bara en av de två hundralapparna, WTF, då har jag tappat en av dom! Så idag har jag sålt 2 däck för 100 - 40 (annonskostnad) = 60 kr!!!

Det skulle jag lätt betala för att slippa gå upp tidigare, prata telefon, klä på sig, prata med person!

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
jag hörde iofs att nån hade dambesök från göteborg hemma i helgen :brynad

haha, jag gillar inte när vi diskuterar mitt privat liv så här över internet!:tungan :D

Dan, gjorde världens dåligaste affär precis! Skulle sälja 4 dubbdäck, satt ut annons på 450(snabbt iväg bara) på blocket. En kille kom och kolla, köpte 2 av dom, de andra ville han inte ha då de va ganska snedslitna. Han betala 200 för dom. Jag tar bort annonsen och tänker att jag tar däcken till skroten någon gång. Sedan kollar jag i fickan och hittar bara en av de två hundralapparna, WTF, då har jag tappat en av dom! Så idag har jag sålt 2 däck för 100 - 40 (annonskostnad) = 60 kr!!!

Det skulle jag lätt betala för att slippa gå upp tidigare, prata telefon, klä på sig, prata med person!

för 60 spänn kan jag ta hand om dom andra två däcken...:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad