Snacka om allt!!!!

RobRas

Guest
Dan, gjorde världens dåligaste affär precis! Skulle sälja 4 dubbdäck, satt ut annons på 450(snabbt iväg bara) på blocket. En kille kom och kolla, köpte 2 av dom, de andra ville han inte ha då de va ganska snedslitna. Han betala 200 för dom. Jag tar bort annonsen och tänker att jag tar däcken till skroten någon gång. Sedan kollar jag i fickan och hittar bara en av de två hundralapparna, WTF, då har jag tappat en av dom! Så idag har jag sålt 2 däck för 100 - 40 (annonskostnad) = 60 kr!!!

Det skulle jag lätt betala för att slippa gå upp tidigare, prata telefon, klä på sig, prata med person!

På tal om däck. Har du kvar slicksen du hade till 660n? Jag är lite sugen på dom!

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
en ung herbre skule klippa sig... han valde mellan fyura barberbare (rabarbeer= den ena hade fint hår, den andre hade kång sax, en tredje fin mustacsh och den fjärdefin hatt.. bilken vaöde han?

Och vad har du smuttat på??

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Det är förj*kligt på vinterhalvåret...

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
Vem valde han då?

Förresten, har nån sett nya reklamen för familjen dafgård?
Såg den precis, naaaajs...

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Säkerhet först...

Vi börjar väl åka när snön e borta, eller...:)

Ska köpa nytt skinnställ... så säkert och dyrt så jag har inte råd att ställa på hojen förrän mitt på sommaren. Det är säkerhetstänk det! :rolleyes:

Skål på er bönder!!! :D

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Klart vi gasar så fort snön e borta, ska ut tidigare än i år tänkte jag, tror det var runt mitten feb detta året, siktar på runda i jan detta år:yoparty

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
nu beger jag mig till joniz med knäck och flöjt... målet är att han ska vara både tannalös och döv innan kwällen är slut..:)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA