Jörgen Player Special
GRÖNT ÄR SKÖNT
GSXR1100R skrev:Regndäck va ett måste idag, men huvudsaken är ju att man tog sig dit och körde
Det är sant.. Nu vet man grejerna funkar tills nästa gång! Meet every situation head on.
GSXR1100R skrev:Regndäck va ett måste idag, men huvudsaken är ju att man tog sig dit och körde
Nyteknik skrev:Cylindermuttern gängade upp sig? Hur f-n gick det till?![]()
Skönt (och tur?)att det inte resulterade i haveri. Hade inte varit kul att inleda säsongen så.
Det där är TIBA:s maximala lutningsvinkel. Vad hade du väntat dig?abstruse skrev:Fett nerlägg! Ser ut som Micke hänger ut mer i år än förra året...![]()
Jag insåg efter ett par varv att alla andra stod i depåboxarna och huttrade, så farligt regnade det väl inteStrider skrev:Tja, ett tag så var du bra ensam därute i blötan. Helt ensam vid närmare eftertanke. Hur kändes det att ha en hel racerbana för sig själv?
Strider skrev:Tja, ett tag så var du bra ensam därute i blötan. Helt ensam vid närmare eftertanke. Hur kändes det att ha en hel racerbana för sig själv?
Jepp jag ÄGDE Falken i 20 minutersepahewe skrev:Han njöt av att för en gångs skull vara snabbast på banan![]()
Chris Ash skrev:Det undrar jag med, den hade dessutom gängat sig hela vägen, dvs den låg i kåpan när jag tog av den![]()
Enda förklaringen är ju att jag dragit den med för löst moment, de andra tre satt som de skulle.....
Japp så lite är det som gör så mycket, det verkar som om Chris behöver loctita prylarna bättreNyteknik skrev:En lös cylindermutter orsakade vattenfyllt vevhus?![]()
GSXR1100R skrev:Japp så lite är det som gör så mycket, det verkar som om Chris behöver loctita prylarna bättre
Hohohoho du är inte lite elak du, i like itRelapse skrev:Ska vi skramla ihop till en momentnyckel åt Chris? Eller kanske t.o.m. en sådan där mekarkurs, så klarar han sen att skruva fast alla cylindermuttrar.![]()
Nyteknik skrev:En lös cylindermutter orsakade vattenfyllt vevhus?![]()
Håll nu sams med Nypanik annarsChris Ash skrev:Ja självklart....
Hur går vattenkanalerna på din cykel? Har du inga i cylindern eller?
GSXR1100R skrev:Håll nu sams med Nypanik annars![]()
Blåtaktarna har nog med problem ändåRelapse skrev:Äh! Lite virtuellt slagsmål piggar alltid upp.![]()
GSXR1100R skrev:Blåtaktarna har nog med problem ändå![]()
Blåtaktsmaffian lyser med sin frånvaro när den bittra sanningen uppdagasRelapse skrev:Dom är skyldiga oss lite underhållning. Nåt ska vi väl få tillbaks efter att bli väckta 08.00 varje morron av tvåtaktsbröl.![]()
GSXR1100R skrev:Japp så lite är det som gör så mycket, det verkar som om Chris behöver loctita prylarna bättre
GSXR1100R skrev:Blåtaktsmaffian lyser med sin frånvaro när den bittra sanningen uppdagas![]()
Mycket mecka och lite köra![]()
Jag tyckte jag såg dimma efter din hoj på falken i onsdags...Chris Ash skrev:MMM snart börjar säsongen.....då börjar också de ljudliga smällarna i slutet av rakan följt av en blåaktig dimma som läger sig över nejden. Dieslarna börjar skjuta salut med sina motorer!![]()
Nr:18 skrev:Jag tyckte jag såg dimma efter din hoj på falken i onsdags...![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |