Nr:18
Snabbare än Don Queer
Jag menar: Ha med dej hojen på onsdag, snorvalp!oscar skrev:Det är ju det jag ska!![]()

Jag menar: Ha med dej hojen på onsdag, snorvalp!oscar skrev:Det är ju det jag ska!![]()
GSXR1100R skrev:Jag och Mumlan får väl köra själv då![]()
Nr:18 skrev:Jag menar: Ha med dej hojen på onsdag, snorvalp!![]()
Fegisoscar skrev:Jag hinner inte att både köra OCH gå runt banan och plocka plast efter dig...
Fulldubbade slicks på Onsdag...Jörgen Player Special skrev:Jag tror nog jag dyker upp på banan... Bara det inte snöar för det blir så halt i vänstern då.. Åkte brett där förra året!
/J
GSXR1100R skrev:Fulldubbade slicks på Onsdag...
GSXR1100R skrev:Pga ventiljustering och annat fulmeck så kör jag upp redan 11.00 med släp till Mumlan, undrar om man behöver packa med regndäcken![]()
Jag och Mumlan kör även om det snöarJörgen Player Special skrev:Regnar det ställer jag in.. Det är inte kul att åka runt dyngsur i fem plus. Då går jag hellre på bio!
/JPS
GSXR1100R skrev:Jag och Mumlan kör även om det snöar
Det snöade väl inte förra året när vi körde premiären, det va +5 grader, svalt och sköntJörgen Player Special skrev:Det gjorde jag förra året - be my guest! Enda fördelen var att det var gles trafik...hehe
Nyteknik skrev:Vilket liv det är inför det här evenemanget. Det är väl "bara" träning?![]()
"Bara träning"! Kanske skulle fundera på vad träningen gör med tiderna på laptimern.....Nyteknik skrev:Vilket liv det är inför det här evenemanget. Det är väl "bara" träning?![]()
Endast 2 som krascha, en 125R och nån som jag inte sågoFFkeFF skrev:Fast första träningen för året, så folk är väl lite extra uppspelta, särskilt med tanke på att krashkontot brukar tas i anspråk..
Nr:18 skrev:"Bara träning"! Kanske skulle fundera på vad träningen gör med tiderna på laptimern.....
Kom från han som inte masade sej till bananoFFkeFF skrev:Ja, du, tiderna på laptimern gäller inte särskilt mycket, de på transponderutskrifterna däremot![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |