GSXR1100R
The older i get the faster i was
Om du kommer hem till mig med bil & släp samt lastar åt mig och följer med till Falken så ska du få låna Missilen ett pass (f-n va jag är snäll).oscar skrev:Självklart!![]()
Om du kommer hem till mig med bil & släp samt lastar åt mig och följer med till Falken så ska du få låna Missilen ett pass (f-n va jag är snäll).oscar skrev:Självklart!![]()
GSXR1100R skrev:Om du kommer hem till mig med bil & släp samt lastar åt mig och följer med till Falken så ska du få låna Missilen ett pass (f-n va jag är snäll).
benfre skrev:Ska ta licens i helgen. Hinner jag få den tills på onsdag om jag ligger på ?
Vad kostar en träning när man är medlem i Falkenbergs Motorklubb ?
/Fredrik
oscar skrev:Be om att få bevis på att du har gått kursen och ta med dig ett kvitto på att du betalt in licensavgiften så borde det inte vara några problem!
benfre skrev:På kursen i helgen sa någon att en del klubbar låter en träna utan att man löst ut licensen. Alltså man visar bara upp intyg om att man gått kursen. Hur gör Falkenberg med detta ?
/Fredrik
Funkar på Sviestad men inte på Falken/Knudanbenfre skrev:På kursen i helgen sa någon att en del klubbar låter en träna utan att man löst ut licensen. Alltså man visar bara upp intyg om att man gått kursen. Hur gör Falkenberg med detta ?
/Fredrik
På fbg måste du betala licensen för att få träna. Mej veterligt är det endast LMS som tillåter träning utan att ha löst ut licensen.benfre skrev:På kursen i helgen sa någon att en del klubbar låter en träna utan att man löst ut licensen. Alltså man visar bara upp intyg om att man gått kursen. Hur gör Falkenberg med detta ?
/Fredrik
GSXR1100R skrev:
Kallt, blåsigt & regnigt.... vilken höjdareNr:18 skrev:
Glöm inte att det blåser mer samt regnar, man kan lika bra träna på julaftonoscar skrev:Bara en grad kallare än förra året...![]()
GnällspikGSXR1100R skrev:Kallt, blåsigt & regnigt.... vilken höjdare![]()
Se till at få ordning på skrotet och komm upp och bli förnedrad...oscar skrev:Jag ska upp och titta i vilket fall som helst!![]()
Nr:18 skrev:Se till at få ordning på skrotet och komm upp och bli förnedrad...
Kom hit på onsdag, din fegisoscar skrev:Bara Du vet hur det känns att bli förnedrad på Falken!![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |