Sälj hojen och köp riktigt skit istället!sälj skiten och köp en riktig hoj istället!
En gammel-Bandit för pendling och som brukshoj är ju kalas. Förutom att den väger som en halv båt.
Sälj hojen och köp riktigt skit istället!sälj skiten och köp en riktig hoj istället!
1 mile = 1,609344 km.
Tankevurpa där, eller?
Inga problem att köra 10 000 mil på en radfyra med bara servicar enligt boken.
Farsan sålde sin Gixxer k7 i våras på 7 000 mil, oljebyten var 500e mil.. (ventilspelskoll var 3000e mil enligt servicebok, behövdes inte ens justeras vid kollen vid 6k.)
Fattar att du skämtar men så typiskt svenskt. 6000 mil är ju bara inkört
Du får gärna följa upp med vad du hade för spel på ventilerna osv.
UPPDATERING!Följer denna, sitter i samma sits med min Mille
Två stycken R1 som gått bana och tävlats med senaste 6 åren åtminstone. Okänd mätarställning på -08an som gått bl a Superbike, justering ej nödvändig. 2800 mil på -07an, justering på 6 st avgas för att det inte gjorts på 4 år eller så. Och byte växellåda efter minst 6 år med QS. Inte för att den var helt kass, utan för att jag tappade ett par sekunder per varv på att inte ha 5an.Imponerande!
Misstänker att trimningsgraden har lite med det att göra med.
Hyndan har gått 6000+ och där var det avgas bakre som behövde skimsas vid tillfälle.
Hur har det sett ut på er som har hårdare trimning, R6, CBR600RR etc?
Två stycken R1 som gått bana och tävlats med senaste 6 åren åtminstone. Okänd mätarställning på -08an som gått bl a Superbike, justering ej nödvändig. 2800 mil på -07an, justering på 6 st avgas för att det inte gjorts på 4 år eller så. Och byte växellåda efter minst 6 år med QS. Inte för att den var helt kass, utan för att jag tappade ett par sekunder per varv på att inte ha 5an.
Så den här milskräcken folk har för sina gatkörda hojar? Det är bara att tacka och ta emot för det låga priset, deras förlust...
Svarade i denna tråden tidigare. Farsans 1250 har passerat 10k mil utan större bekymmer eller genomgångar. Jag skulle inte tveka en sekund ta den på Europatripp.
Skickat från min G8441 via Tapatalk
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |